Salut TPU am un abonament de metrou pentru elevi si studenti(card contactless reîncărcabil), si mi s- a dezlipit complet folia pe care scria numele, un pic din cnp si seria de la card, l- am folosit...? (mai mult)
Buna TPU, am terminat clasa a 12 a iar dupa cloptel am fost la padure cu toti colegi am facut gratar iar cativa au luat bauturi alcoolice rom vin bere si majoritatea sau imbatat iar pe o colega a luat...? (mai mult)
Buna! as vrea sa imi cumpăr o minifreza sau o unealta multifuncționala dupa cum i se mai spune. am un buget limitat de 150 lei. as vrea ceva durabil si rezistent dar nu stiu ce sa aleg. niste idei? ...? (mai mult)
Salut. Cat durează sa iau permisul A1 la 16 ani?
Buna ziua! Sunt elev de clasa 12 - a ( PROFIL UMAN ) si vreau sa ma reorientez catre o facultate de informatica. Partea urata este ca foarte multe facultati de acest tip ( daca nu toate ) cer nota din ...? (mai mult)
Buna, dragilor. Am o infecție destul de urâtă și dureroasă la picior mai precis, la unghie, mereu am mers la medic sa imi scot unghia dar tot se repeta istoria. Ma doare extrem de rau, nu stiu sigur...? (mai mult)
Buna seara, vopseaua Wella Koleston (orice nuanta de blond deschis), deschide fara oxidant? Doar vopseaua?
De unde pot lua lentile de contact colorate?
Salut! Pentru pasionații de sală/gym rats, în Bacău ce sale de fittnes sunt si cam cat ar costa abonamentul? Calitatea aparatelor si greutăților cum sunt la sălile unde ați fost?
Salut TPU am un megan 2 cabrio cu motor de 2.0 benzina si vreau sa ii schimb basculele si ma gandeam daca pot pune bascule de la motorizarea de 2. 0dci ma gandeam ca fiind de diesel sunt mai rezistente...? (mai mult)
Cum pot acționa în instanță împotriva doctorilor sau unui spital întreg?Pe ce dovezi?Tatăl meu a fost la urgențe acum 5 zile, dintre care una dintre ele era duminică. Nu am un răspuns...? (mai mult)