Costuri de intreținere la lupo zici? păi toată mașina costă cât un eșapament de mașină nouă! Deci despre ce vorbim aici?
La FSI pot fi mai mari costurile, pentru ca motorul e mai prost/greu de intretinut, iar mecanicii care se multumesc cu 2500 lei pe luna in Romania, nu prea stiu meserie, mai mult strica.
Eu am fost multumit de 1.0 mpi pe Lupo, e suficient. Dar era manual; nu am idee ce cutii automate s-au pus pe Lupo, dar motorul 1.4 mpi il stiu de pe Polo: e rezistent si relativ usor de intretinut.
Tot nu o sa ajunga niciodata la nivelul lui 1.4 mpi sau 1.2 16V de la Renault/Dacia (referitor la fiabilitate/costuri mici), dar merge.
Poți cumpăra geamănul lui Lupo, Seat Arosa.
De asemenea, tehnologia este provenită din banca Volkswagen, deci nu sunt piese unicat.
Problema este să aibă kilometrajul real și reviziile la timp. De asemenea, atenție la partea de dedesubt. Cu o lanternă se pot vedea urmele de la scurgeri, rugină, burdufurile suspensiilor. Au fost mașini de oraș, de flote, deci nu au avut o viață ușoară!
Albert991 întreabă: