1. La ITP nu vei putea sa treci cu noul carburator;
2. Carburatorul cu dublu corp va necesita modificari foarte masive pentru a putea fi pus pe motorul stock de 1310;
3. Cel de Skoda 120 nu se va potrivi in veci pe motorul de 1310 si cel de Renault 18 este similar cu cel de 1310 deci nu ai nici un avantaj daca il pui.
Consum mai mic se poate scoate dar nu numai din acel carburator in nici un caz si putere mai mare, maxim 60 de cai cu eforturi si cu bani foarte multi poti sa faci cu motorul original!
Când mergi la ITP, maşina trebuie să aibă totul original.Ori ce modificare nu este acceptată.Nu înţeleg de ce pui carburator cu cameră dublă dacă vrei să ai consum mai mic?
Nu vreau un consum mic da nici unu mare si la o depasire sa imi fac rugaciunea sunt anumite carburatoare care iti ofera o putere destul de buna si nu iti schimba cu mult consumul
Mai bine stai calm, se poate pune carburator cu corp dublu de Nova, dar singurul lucru care va crește, este consumul. Degeaba bagi mai multă benzină, pentru că motorul este cu aspirație naturală și își trage aceeași cantitate de aer. Dacă raportul aer/benzină înclină prea mult înspre benzină, vei avea parte de rateuri în evacuare și consum deloc rezonabil.
Sa stii ca nu te ajuta prea mult daca schimbi carburatorul, daca vrei putere mai mare pe dacie puneti motor de golf 2. Trebuie doar sa modifici suportii la motor.