Pompa de ulei nu are presiune. Sau uleiul din motor nu este cel adecvat. Iarnă sau vară.
In primul rand becul galben avertizeaza ca nivelul de ulei in baie - ca acolo este senzorul - a scazut sub jumatatea acceptata si nu are legatura cu presiunea de ulei. Iar referitor la uleiul folosit... unde ai vazut ulei pentru iarna sau vara?
Cel mai probabil, e uzata pompa de ulei. E una dintre problemele frecvente la 2.0 TDI.
Schimb-o cat de repede, ca distrugi motorul.
Nu va mai bagati in seama daca nu aveti macar o idee despre problema....Cand se aprinde becul galben este vorba de NIVELUL de ulei din BAIE...acolo este senzorul de nivel. Ce legatura are pompa de ulei? Daca se aprindea becul rosu poate..Si de unde stii tu ca asta e o problema frecventa la 2.0 TDI. Stii macar cate variante de constructie sunt pe aceasta capacitate. Dandu-va destepti bagati oamenii la cheltuieli degeaba
1. Scoate joja si verifica nivelul la ulei, completeaza daca este cazul sa fie la semn.
2.Din cauza uzurii motorului acesta consuma ulei si din aceasta cauza se aprinde
Ori ai consum de ulei mai mare decat cel normal - pentru ca este normal sa-ti consume ulei, e dat de fabricant - ori senzor nivel ulei decalibrat ori contact capota motor - este in partea stanga aproape de far - oxidata. Daca martorul galben se aprinde dar nivelul de ulei este normal - nu este sub limita minima pe joja - raman ultimile doua posibilitati. Nu este grav cum ar fi aprinderea martorului ROSU de ulei. Acela iti arata presiune scazuta sau lipsa masiva de ulei - pompa ulei defecta, samd...