Cei mai activi useri din categoria Auto & Moto pe 5 Octombrie 2025 sunt:
Salut am o întrebare, usa de la rezervor de la capac pe sandero 3 2025 nu mi se blochează atunci cand închid masina sau gen asa trebuie sa fie?
Schimbare praguri Seat Ibiza 6 l, preturi și tinichigerii în Brăila știe cineva
Salut, cer și eu părerea șoferilor vechi de camion, am primit o ofertă în Germania, pe tandem cu prelată, 4 cu 2 se face în mare parte Germania 2500€ eu sunt începător, ce părere aveți...? (mai mult)
Buna ziua, am un Audi A5 2014 Diesel, am masina de o sapt si azi cand am dat drumu la caldura nu baga cald, ventilatorul insa merge si apa ajunge la 90 grade si nici nu se aud sunete ciudate. Cand am...? (mai mult)
Salut mă poate ajuta cineva care este siguranta la audi A3 8P de la numerele de înmatriculare? Din 2008
Salutare, am o problema care sta in felul urmator. Am cumparat o masina de la o persoana, cu acte de vc, cu fiscal cu tot ce trebuie. Insa nu am inscris o pe numele meu, fiindca din diferite motive...? (mai mult)
Este posibil sa pot găsi sau cumpără un loc la examenul practic categoria b in campina judetul Prahova
Buna seara! :D Am un Hunday i30, 2016, diesel 6 trepte. Am fost la reprezentanță sa întreb de distributie si cam cand ar trebui sa o schimb. Ei mi- au spus ca "e pe viata" si ca nu ar trebui sa ...? (mai mult)
Salut, ce recomandari pentru scoli de soferi aveti pentru categoria C, C+e in cluj napoca.
Salut, de curând am obținut categoria CE+ atestat cpi marfă, nasul meu care lucrează pe camion ar vrea să mă ia în Germania să mă învețe și să lucrez acolo de 7- 8 ani, ideea e ca mie mi-...? (mai mult)
Salut, la o dacia 3 (sandero) nouă dupa ce am luat- o de la reprezentanta, ce am plecat cu ea acasa, pe drum am observat ca atunci când revine volanul drept sta putin dupa spre stânga, iar direcția...? (mai mult)
Cate difuzoare are modelul Hyundai i20 confort din anul 2023? Eu stiam ca are 4 dar am pus urechea la orificiile din spate si nu se aude nimic.