| AlexMarosan21 a întrebat:

Salutare, am aproape 25 de ani si de aproximativ 3 ani lucrez ca si agent de turism, deja a intervenit o saturatie in job ul acesta si nu imi mai place din mai multe motive: 1. Nu este un job stabil de viitor, 2. Este un job in care poti castiga bine doar cateva luni pe an iar 3.Munca cu oamenii este foarte grea si obositoare, as vrea sa ma apuc de un alt domeniu sau poate de o meserie in care se castiga mai bine insa nu stiu de unde sa o apuc, nu stiu ce imi place si ce vreau dar ce este cert e ca nu imi mai place acest domeniu, eu nu vreau sa fac oferte pana la 60 de ani si sa ies in pensie de aici, sunt dispus sa invat un domeniu nou daca e cazul. Multa lume zice sa faci ce iti place insa in cazul meu e destul de greu sa imi dau seama. Voi ce imi recomandati? V ati mai confruntat cu o situatie asemanatoare? Dau funda.

Răspuns Câştigător
| ioanaaaccdhhdhshshsh a răspuns:

Buna,
in primul rand as vrea sa te intreb ce ai urmat sa devi ghid turistic? facultatea de geografie?
tocmai ce am terminat clasa a 12 a si ma gandeam sa devin ghid turistic, problema e ca nu am idee cum ar fi, in ceea ce priveste decizia ta de a face altceva. nici eu nu prea sunt decisa ce vreau sa fac si mi e frica sa urmez ceva care nu m-ar ajuta cu nimic si salariul ar fi limitat, incearca sa te documentezi despre anumite facultati, despre specializari si vezi care ti ar suna mai bine, informeaza te de la studenti sau oameni care au terminat un domeniu

nu face o greseala asemanatoare, gandeste te ce ti ar placea sa faci, daca iti place mai mult partea creativa, literara sau matematica, daca iti place sa lucrezi cu oameni sau mai mult individual

din cate stiu poti deveni trainer/instructor de turism urmand niste cursuri pentru formare si atestare dar cred ca trebuie sa platesti pentru asta
poti fi travel planner personal, recomandand altor persoane locuri de vizitat, oferind servicii personalizate de planificare doar ca trebuie sa iti gasesti singur clineti