Cei mai activi useri din categoria Legislaţie, Politic & Social pe 30 August 2025 sunt:
Buna dimineata. lucrez ca electrician in constructii. Salariu brut este de 5400 de lei. dupa cat timp se mareste acest brut? ADICA este pus in cuie acest brut? poate sa fie si peste 10 ani acelasi...? (mai mult)
Am nevoie de un avocat care sa ma ajute cu o speță privind un accident rutier din categoria "accidente ușoare". Vinovatul nu își recunoaște sub nicio forma vina, și va trebui să mă inarmez cu...? (mai mult)
Cum se face ca aproape toți votantii AUR sunt din mediul rural sau vârstnici?
O intrebare dificila pentru a ne mentine mintea agera. Sa avem discutii civilizate: CNA a sancționat Realitatea Plus obligând- o ca pe 27 august 2025, între orele 19:00 și 19:10, să întrerupă...? (mai mult)
Ce ziceti, este democratia patricienilor ceva inerent mai progresist(vorbesc strict din punct de vedere social) decat monarhia despotica?
Ce spuneti, se bazeaza capitalismul pe libertate sau nu?
De ce l-au votat americanii pe Donald Trump de doua ori?
Dacă Iran- ul a fost atacat de SUA cu bombe și rachete doar pentru că dezvolta tehnologie nucleară, de ce Coreea de Nord nu este atacată deloc deși au dezvoltat și continuă să se laude că dezvoltă...? (mai mult)
Cat de cenzurat este internetul in China și Rusia ( pentru cei care au fost acolo sau cunosc persoane care au mers )?
Sa avem o discutie civilizata. Voua o pensie de 3000 vi se pare una mare? Intreb pentru ca asta dupa cum bine stiti este pragus stabilit de actualul guvern pentru a taxa cu 10% contributia la sanatate....? (mai mult)
Bunica mea are demență, are dosar de handicap și este internată într- un centru de îngrijire. Aș vrea să obțin tutela ei pentru a o putea reprezenta legal. Știe cineva ce acte sunt necesare ...? (mai mult)