TPU
  • Întrebări şi răspunsuri
    • Recomandate
    • Recente
    • Populare
    • Categorii
    • Fără răspuns
    • Fără fundă
    • Oracol TPU
    • Comunitatea
    • TPU Wiki
    • TPU Music Stream
  • Quiz-uri
  • Magazin Premii
  • Loading
Pune o întrebare
Pune o întrebare
Prima pagina  Categorii Religie

Religie

• 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
Andreistefan112222
în 23 Ianuarie 2025 | Andreistefan112222 întreabă:

De ce in biblie nu este spus nimic despre celelalte planete?

3
Răspunde Raportează
NadyPorahy
în 19 Ianuarie 2025 | NadyPorahy întreabă:

Bună! Un preot ortodox ar sfinți un medalion cu Maica Domnului reprezentată în stil catolic? Mulțumesc!

7
Răspunde Raportează
SoniaMry
în 18 Ianuarie 2025 | SoniaMry întreabă:

Care este de obicei programul unei slujbe de duminica la o biserica crestina? Si la ce ora incepe de obicei?

5
Răspunde Raportează
Nondualistul
în 15 Ianuarie 2025 | Nondualistul întreabă:

Sunt budist începător. Cum pot scăpa de setea satisfacerii dorințelor simțurilor și de dorința morții? Și de ce cred budiștii în reîncarnarea de după moarte? Mi se pare inexplicabil... Și...? (mai mult)

17
Răspunde Raportează
Alexskvr
în 13 Ianuarie 2025 | Alexskvr întreabă:

Cer sfatul un Preot. Când mă pun să învăț îmi vine in minte tot felul de gânduri. Nu mă pot concentra. Ce rugăciune sa citească pentru acest lucru sau ce as putea face?

6
Răspunde Raportează
RAY
în 13 Ianuarie 2025 | RAY întreabă:

Cum pot accepta creștinii să trăiască intr-un sistem unde doar banii contează?

16
Răspunde Raportează
AnonimXnX
în 12 Ianuarie 2025 | AnonimXnX întreabă:

De ce se contrazice biblia cand zice ca Dumnezeu ne-a facut dupa chipul si asemănarea lui apoi ca Dumnezeu nu are forma si e omniprezent?

18
Răspunde Raportează
DonEduardo
în 11 Ianuarie 2025 | DonEduardo întreabă:

În calitate de ateu materialist, ce părere ai de Creștinism(ma refer la el în general, nu la BOR)?

31
Răspunde Raportează
KilljoyIdiot
în 11 Ianuarie 2025 | KilljoyIdiot întreabă: