| TrveHvnterGatherer a întrebat:

Oare chiar au ajuns astia pe luna in '69? Mi se pare cam greu de crezut, cu tigaia aia...

13 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Societatea românească nu înțelege diferența între nu cred vs cred sau a știi vs a nu știi, ei deja știu totul, a știi = este dovedit științific, a crede = credință oarbă, eu nu știu dacă au fost pe luna

| johnnny123 a răspuns:

Așa se întâmplă când ești mai atent la teorii ale conspirației decât la școală.

| Robertone77 a răspuns (pentru johnnny123):

Cine a învățat la școală despre aselenizare? La ce materie?

| johnnny123 a răspuns (pentru Robertone77):

Nu este vorba strict despre aselenizare, este vorba despre principiu. Unii oameni tind să fie mult mai receptivi la teorii ale conspirației și alte aberații decât la educația reală.

Chiar autorul întrebării nu înțelegea acum o săptămână la ce folosește matematica și de ce sunt elevii "obligați" să-i învețe bazele. Cu atitudinea asta, normal că e sceptic că oamenii au ajuns pe Lună.

| LisaJulie a răspuns:

Apoi o sa intrebi daca sangele donat chiar ajunge la pacientii care au nevoie de sange sau se duce la masoni si il beau la cina cum am mai vazut eu useri pe aici! Sau despre apocalipsa zombie! Voi chiar credeti tot ce vedeti pe tiktok?

| Cipi1212 a răspuns:

Unii spun că da alții spun nu.

| Theo94 a răspuns:

Da, au ajuns pe luna in 1969 si au continuat pana in 1972, toti cei care au pasit pe luna pana acum au fost americani.

| RAY a răspuns (pentru Theo94):

De ce in prezent cu toata tehnologia nimeni nu poate?

| Theo94 a răspuns (pentru RAY):

Poate, dar costa si nu e o cursa spatiala in prezent.

| Theo94 a răspuns:

Adevarul e ca decolarea acestui modul lunar din misiunea apollo 17 arata dubios dar alta era calitatea filmarii atunci. Parerea mea e ca aselenizarile au fost reale.

"Apollo 17 Liftoff from Moon - December 14, 1972"
https://www.youtube.com/shorts/CX8-7IsBHww

| ValentinMihai78 a răspuns: