anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Pe 1 Octombrie încep primul an de facultate și sincer să fiu îmi este foarte frică.

Mi-a plăcut Psihologia foarte mult în liceu si sunt student la Psihologie dar citind diverse cursuri sincer mi se par ilogice și mi-e frică să nu o iau razna (glumesc), deoarece eu nu cred anumite lucruri

Nu vreau să renunț la facultate sub nicio formă.

Ce să fac să mă calmez?

9 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Cum sa nu fie realitate? acolo sunt studii ani de cercatari, daca iti place ai observat si tu comportamentul uman banuiesc, eu m-as bucura daca as avea ocazia asta si tie ti-e frica fii barbat

| neutrino a răspuns:

Fii calm acum, ai tot timpul sa-ti fie frica atunci cand incep examenele: asta daca esti la stat, pe loc bugetar. Daca esti la privat, nu trebuie sa intri in panica decat atunci cand nu mai ai bani pentru taxe.

| OoBunnyoO a răspuns:

Nu are de ce sa iti fie frica. Trecerea de la materiile de liceu la materiile de facultate este intotdeauna brusca, pentru ca este o diferenta destul de mare.
Crede-ma ca vei intelege cursurile. Vei avea profesori care ti le explica, iar in cazul in care tot nu intelegi ceva, poti oricand sa ii intrebi.
Nu o vei lua razna, stiu ca acum pare mult, dar in general oamenii sunt capabili de mult mai mult de cat cred ca sunt. In liceu nu credeam vreodata ca voi putea sa citesc vreo 2000 de pagini de bibliografie, din care sa retin aproape 100 de pagini de sinteza pe dinafara cu cel putin 10 date istorice pe tema in parte (au fost vreo 20 de teme). Ei bine, am reusit. laughing Apoi nu am crezut vreodata ca voi reusi sa invat nu stiu cate alte sute de pagini pentru nu stiu cate materii pentru examenul de licenta, dar am reusit.
Bucura-te de ultimele zile libere si fa-ti griji la momentul potrivit, nu acum.

| T0T a răspuns (pentru OoBunnyoO):

Câtă toceală laughing

| OoBunnyoO a răspuns (pentru T0T):