| vasilemicutz a întrebat:

Am 17 ani sunt elev in clasa a 11-a. Nu vreau sa ma victimizez sau ceva de genul, dar nu prea mai suport cateva chestii. Sunt extrem de introvertit, in jurul fetelor ma pierd, ma inrosesc si par gay (chiar m-a intrebat o fata daca sunt gay laughing. Chiar si daca beau, situatia nu se schimba, tot speriat de fete sunt. Pe alt plan, din cauza timiditatii, sunt singurul din clasa care sta in banca in pauze si nu face nimic. Colegii nu ma considera un ratat, din contra, chiar ma apreciaza pentru rezulatele scolare si extrascolare, dar ma ignora complet, ca si cand nu as fi.
De-a lungul timpului am acumulat foarte multe frustarii si sunt in depresie din doua simple motive:
1)am avut prieteni doar cat au avut nevoie de mine, dar nu in sensul ca i-am ajutat la un test sau ceva de genul, problema fiind dusa la alt nivel, cand le-am ajutat familia cu un schimb de ambreiaj (avand un hobby cu reparat masini in timpul liber) sau pus pile pe la primarie (mama lucreaza acolo), etc. Dupa ce i-am ajutat, mi-au dat jet instant, convocand motivul ca eu sunt un trist depresiv care nu face nimic si ca ii fac de ras in fata prietenilor lor populari. Nu le-am zis nimic, mie fiindu-mi rusine sa le cer si un pix.