| xNutellaLove a întrebat:

Sunt la un liceu din America si sunt jignita in fiecare zi de celalalte fete (si cativa baieti) din cauza ca sunt frumoasa (nu ma laud, dar vreau sa stiti motivu'straight face), din cauza ca fetele sunt geloase pe mine ca toti baietii din clasa ma plac si ei (baietii) ma injura pentru ca i-am refuzat cand m-au intrebat daca vreau sa fiu cu ei..Sunt o fire prietenoasa, zambesc mereu, sunt favorita profesorilor deoarece sunt cuminte ( nu sunt nebuna sau c*rva ca invidioasele alea oh go on ). Ce pot sa fac? sadsad Sunt jignita in fiecare zi (fara sa fac ceva)..Nu pot sa-mi dau seama cand ma injura (deoarece nu stiu prea bine engleza)..In bus (autobuzu scolii) sunt barfita de toti, se fac glume proaste pe seama mea, se inventeaza minciuni.

Oare ce trebuie sa fac avand in vedere ca nu cunosc limba atat de bine si nu-mi pot da seama daca cineva inventeaza minciuni pe seama mea sau ma injura pe la spate? Sa-i ignor (desi nu cred ca este o varianta buna, ca o sa faca asta la infinit) sau sa bat pa**ramele pana inceteaza, si ca sa ma fac respectata?happy

P.S : Cu profesoara (de fapt nu e profa, are o functie importanta in scoala) am vorbit cu ea despre idi*tii aia, dar ei tot nu inceteaza. oh go on

8 răspunsuri:
| mona a răspuns:

Lasa sa spuna ce vor, nu le da importanta, ignora-i

| positivity a răspuns:

În primul rând, ești o persoană atât de modestă! Mă uimești!
Apoi, cu bătaia nu faci nimic, asta se știe de mult timp. Să zicem că le bați pe tipele care te jignesc, ele vin cu niște bătăuși (prieteni de-al lor), şi-ţi dau una în stomac până te lasă inconștientă pe jos. Ajungi la spital, şi pe lângă că îţi pui sănătatea în pericol, le mai faci și probleme părinților tăi.
Asta vrei?
Nu e mai bine să stai cuminte în banca ta, să asculți minciunile care se spun despre tine şi să rămâi indiferentă?
Gândește-te bine! Pentru că orice greșeală făcută, te costă.

| xNutellaLove explică (pentru positivity):