| xNutellaLove a întrebat:

Sunt la un liceu din America si sunt jignita in fiecare zi de celalalte fete (si cativa baieti) din cauza ca sunt frumoasa (nu ma laud, dar vreau sa stiti motivu'straight face), din cauza ca fetele sunt geloase pe mine ca toti baietii din clasa ma plac si ei (baietii) ma injura pentru ca i-am refuzat cand m-au intrebat daca vreau sa fiu cu ei..Sunt o fire prietenoasa, zambesc mereu, sunt favorita profesorilor deoarece sunt cuminte ( nu sunt nebuna sau c*rva ca invidioasele alea oh go on ). Ce pot sa fac? sadsad Sunt jignita in fiecare zi (fara sa fac ceva)..Nu pot sa-mi dau seama cand ma injura (deoarece nu stiu prea bine engleza)..In bus (autobuzu scolii) sunt barfita de toti, se fac glume proaste pe seama mea, se inventeaza minciuni.

Oare ce trebuie sa fac avand in vedere ca nu cunosc limba atat de bine si nu-mi pot da seama daca cineva inventeaza minciuni pe seama mea sau ma injura pe la spate? Sa-i ignor (desi nu cred ca este o varianta buna, ca o sa faca asta la infinit) sau sa bat pa**ramele pana inceteaza, si ca sa ma fac respectata?happy

P.S : Cu profesoara (de fapt nu e profa, are o functie importanta in scoala) am vorbit cu ea despre idi*tii aia, dar ei tot nu inceteaza. oh go on

8 răspunsuri:
| mona a răspuns:

Lasa sa spuna ce vor, nu le da importanta, ignora-i

| positivity a răspuns:

În primul rând, ești o persoană atât de modestă! Mă uimești!
Apoi, cu bătaia nu faci nimic, asta se știe de mult timp. Să zicem că le bați pe tipele care te jignesc, ele vin cu niște bătăuși (prieteni de-al lor), şi-ţi dau una în stomac până te lasă inconștientă pe jos. Ajungi la spital, şi pe lângă că îţi pui sănătatea în pericol, le mai faci și probleme părinților tăi.
Asta vrei?
Nu e mai bine să stai cuminte în banca ta, să asculți minciunile care se spun despre tine şi să rămâi indiferentă?
Gândește-te bine! Pentru că orice greșeală făcută, te costă.

| xNutellaLove explică (pentru positivity):

Nu cred ca sunt modesta.winking Si cu bataia, nu mi-e frica. Pentru ca daca eu le bat, asa ma fac respectata in fata lor, si n-ar indrazni sa-si cheme prietenii, pentru ca ii chem si eu pe prietenii surorii mele si ar fi vai de mama lor. Si nu, n-ar fi bine sa stau "cuminte in banca mea" ca ar da de inteles ca minciunile pe care le zic ei, ar fi adevarate si ar continua sa minta la infinit.

| Dariusuu a răspuns:

Violenta nu este o optiune, mai bine stai in banca ta frumusel si te bucuri de micile bucurii.

Cu timpul vor inceta odata.


Orice inceput are si un sfarsit -Matrix

| Korman a răspuns:

In general noi romanii suntem tratati asa din cauza romilor.Strainii fac o mare greseala punandune intr-o oala cu ei. Ignorai o sa oboseasca.

| xNutellaLove explică (pentru Korman):

Exacttt. straight face Mi-e rusine sa spun ca sunt din Romania.Unu chiar m`a facut tiganca (si i-am dat vreo 2 palme) oh go on Desi sunt total romanca si nu arat a tiganca.

| Less_Ray_1990 a răspuns:

Asculta straini nu prea ne plac fiindca suntem mai diferiti eu zic sa iti gasesti un prieten si sa ii ignor eu nu i-am ignorat si nu a iesit prea grozav si ce conteaza pe pamant sunt mai multi prosti decat crezi gasesteti un grup numai al tau bafta id meu este Ray_less daca vrei sa mai vorbim

| CoraliaCory99 a răspuns:

Raspunde-le cu aceeasi moneda. Da-le replici usturatoare, sa le oftici. Oricum nu o sa fienimicde capul lor cand or creste (probabil vor ajunge pe centura). Asa ca nu le asculta.