| UpSideDownSix a întrebat:

Bună. Încerc să link-uisc cardul meu de credit cu contul mau de paypal și am ajuns la o parte în care îmi zicea că trebuie să confirm banca mea (cec bank) și am nevoie de un cod. De unde să i-au codul? E primul me card de credit și sunt un începător la chiesti deastia.

Răspuns Câştigător
| mastadont a răspuns:

Codul îl găsești pe extrasul de cont și este atașat tranzacției.

| UpSideDownSix explică (pentru mastadont):

Am un extras de cont și tot ce îmi zice este tipul de tranzacție, data și suma. Nu îmi spune cine a trimis ce.

| mastadont a răspuns (pentru UpSideDownSix):

Ca să verifici contul, prima dată trebuie să le trimiți lor aproximativ 1 euro, pe care îi vei primi înapoi, iar la acea tranzacție ar trebui să fie atașat și un cod, pe care îl vezi pe extrasul de cont. Ai făcut acea tranzacție cu paypal?

| UpSideDownSix explică (pentru mastadont):

Îmi scrie că ei îmi vor trimite o sumă de 0, 01 eur și codul va fi lângă depozit dar nu am codul. https://imgur.com/a/tIBL2eq

| UpSideDownSix explică (pentru mastadont):

Scrie ce am zis, înainte scriea ca în poza din link

| mastadont a răspuns (pentru UpSideDownSix):

Ciudat atunci, sună la ei la call center sau nu stiu, la mine a mers întotdeauna.

| UpSideDownSix explică (pentru mastadont):

O să încerc din nou altă dată. Mulțumesc oricum.

15 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Codul format din 4 cifre este in extrasul de cont bancar, apare in descrierea acelei tranzactii de 1 euro (sau $2) si acel cod trebuie luat si pus in linkul pe care paypalul ti l-a trimis pe email, ca verificarea sa fie completa si ei sa se asigure ca acel cont bancar este al tau, dupa care ei iti pun inapoi acei bani in cont.

Abia dupa ce aceasta confirmare este facuta, ei te vor anunta ca ai cont valid de Paypal si esti eligibil sa-l folosesti.