| UpSideDownSix a întrebat:

Bună. Încerc să link-uisc cardul meu de credit cu contul mau de paypal și am ajuns la o parte în care îmi zicea că trebuie să confirm banca mea (cec bank) și am nevoie de un cod. De unde să i-au codul? E primul me card de credit și sunt un începător la chiesti deastia.

Răspuns Câştigător
| mastadont a răspuns:

Codul îl găsești pe extrasul de cont și este atașat tranzacției.

| UpSideDownSix explică (pentru mastadont):

Am un extras de cont și tot ce îmi zice este tipul de tranzacție, data și suma. Nu îmi spune cine a trimis ce.

| mastadont a răspuns (pentru UpSideDownSix):

Ca să verifici contul, prima dată trebuie să le trimiți lor aproximativ 1 euro, pe care îi vei primi înapoi, iar la acea tranzacție ar trebui să fie atașat și un cod, pe care îl vezi pe extrasul de cont. Ai făcut acea tranzacție cu paypal?

| UpSideDownSix explică (pentru mastadont):

Îmi scrie că ei îmi vor trimite o sumă de 0, 01 eur și codul va fi lângă depozit dar nu am codul. https://imgur.com/a/tIBL2eq

| UpSideDownSix explică (pentru mastadont):

Scrie ce am zis, înainte scriea ca în poza din link

| mastadont a răspuns (pentru UpSideDownSix):

Ciudat atunci, sună la ei la call center sau nu stiu, la mine a mers întotdeauna.

| UpSideDownSix explică (pentru mastadont):

O să încerc din nou altă dată. Mulțumesc oricum.

15 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Codul format din 4 cifre este in extrasul de cont bancar, apare in descrierea acelei tranzactii de 1 euro (sau $2) si acel cod trebuie luat si pus in linkul pe care paypalul ti l-a trimis pe email, ca verificarea sa fie completa si ei sa se asigure ca acel cont bancar este al tau, dupa care ei iti pun inapoi acei bani in cont.

Abia dupa ce aceasta confirmare este facuta, ei te vor anunta ca ai cont valid de Paypal si esti eligibil sa-l folosesti.


Dupa cum vad eu, tu ai 18 ani sau aproape 18 ani si cardul pe care-l ai d ela banca este card de DEBIT nu de credit, fiindca creditele se dau dupa cativa ani de munca cand ai salariu constant si permanent, fiica credit cardul este legat de un credit bancar (imprumut bancar) ori minorii si cei de 18 ani nu au cum sa primeasca acest card de credit, doar card de debit.

| UpSideDownSix explică (pentru Violleta2022):

Da, am întradevăr 19 ani și da, este întradevăr card de debit, nu știam diferența. Mulțumesc de ajutor. Faptul că codul este în extrasul de cont este ceea ce voiam să știu.

| relian a răspuns:

Pui numarul de pe card, nu stiu despre ce cod vorbesti tu, dar PayPal iti cere cardul, adica numarul acelui card, numar care este pe fata cardului, ala lung, apoi ce informatii iti mai cer aia de la PayPal, nume, cei pe card sa verifice dcaca cardul e bun, asa stiu ca se face.

Trebuia sa arati sa scrii exact ce mesaj ti-a venit, cardurile nu au cod, au un numar format din vreo 16 numere, ala trebuie sa il pui acolo sa verifice aia, eu asa fac.

| relian a răspuns (pentru UpSideDownSix):

E clara, esti incepator, dar nu intelegi ce au cerut aia laughing adica nu stii engleza, e bun si asa rau. Pe viitor fraze genul ala, simple le poti traduce cu google translate.

Acolo spune ca Ei, adica PayPal, au trimis un COD de confirmare in contul tau de la banca ta.Trebuie sa intri in contul tau bancar, online si undeva la activitati o sa gasesti un mesaj ceva cu codul asta de confirmare.

Notezi codul ala de conformare, apoi bagi unde zic aia de la PayPal, in contul de paypal, sau faci ce spune in mesajul ce gasesti in contul bancar.

Tu vrei sa atasezi la contul de PayPal un card de la banca ta. Ai pus acolo datele, iar ei tiau trimis in contul bancar un cod, asa stiu sigur ca tu esti respectiva persoana, contul ala este al tau, asta este o verificare.

Ca poate sa dea date altcineva, dar altcineva nu are acces la contul tau bancar, asa ca ei in felul asta te verifica, sa nu fie alti tilhari laughing

| UpSideDownSix explică (pentru relian):

Știam asta deja. Ce voiam să știu este cum văd codul. Nu am o posibilitate să îl văd online și altcumva nu știam. Am aflat până la urmă că pot să îl văd pe extrasul de cont.

Apropo, când râzi de cineva că nu știu engleză (apropo, eu știu) e bine să scrii corect gramatical. Așa arată de parcă râzi de cineva că nu știe ceva în timp ce tu nu știi ceva.

| relian a răspuns (pentru UpSideDownSix):

Aia este ca nu stiai nimic, o dai acum la intors ca ai stii, dupa ce ti s-a spus.
Asa e, dupa razboi deja te dai mare viteaza, cand tu ai stat ascuns laughing Intrebarea ta, in caz ca ai uitat ce ai scris, era : " de unde iau codul? " iar paypal in acel mesaj ti-a spus exact de unde sa iei acel cod.

Acu incerci sa arati cit este de colocit sau ce anume? Mergi pe burta.Nu vezi nimic pe nici un e xtras, ala este un simplu mesaj trimis de paypal.

In loc sa multumesti ca am raspusn, ai tupeul ala tipic porcesc, de roman clicit sa vii sa ma iei la rost.Nu stiu sa scriu, o fi daca spui tu, dar se pare ca de citit ai citit, asta arata ca esti cum am spus un rapanos, care nu stie sa se poarte.

| UpSideDownSix explică (pentru relian):

Ce nu știam este că codul e pe extrasul de cont, ăste era răspunsul la întrebarea mea. E primul meu card, la ce te aștepți. Văd că nu ai învățat să scrii în timpul în care nu ne-am mai văzut.

| relian a răspuns (pentru UpSideDownSix):

Nu stiu sa scriu? E mai bun decat sa nu stii sa te exprimi laughing uite aici, chiar din intrebarea ta ce rahaturi scrii, ori cum te exprimi, sau una dinele ori ambele, te citez :

"E primul me card de credit și sunt un începător la chiesti deastia."

Cuvintul ala" chiesti " poti sa ne traduci si noua ce ai vrut sa scrii laughing Exact ce ai spus tu altora, invata sa scrii, dupa sa ajungi sa atragi atentia altora, esti praf amice, praf si pulbere.

Vad ai sters si mesajul de la PayPal, asta sa nu te mai afci de ris si cu ce cautai de fapt.

Eu am vasut mesajul ce ti l-a trimis cei de la paypal aia exact aia au spsu, ca ei tiau trimis un cod tie, PayPal au trimis un cod tie, iar tu trebuia sa pui codul ala acolo pe websitele paypal, ca sa vada aia ca esti tu, cel care e cu contul respectiv.

Acum vii sa spui niste balarii, ca un cod trimis de cineva, sar afla la tine pe contul de la banca laughing ba ne lesi cu cacaturile astea.
Cum am spus am vazut mesajul asa ca nu ai cum sa o dai la intors.
Banui ca cine stie ce tiau mai cerut, tyu cu nu te pricepi, pentru ca ai spus, nu ai mai avut pana acum cont, asta nu-i nimic de ris, asa ca nu vad ces cu povestile astea.Cind nu stii ceva intrebi, dar se pare tu nici sa traguci o fraza simpla din engleza nu ai fost in stare, apelai la cineva, nu spune nimeni sa stii engleza.

In sf pune mina si mai invata sa scrii si sa te exprimi, ori sa scrii mai exact scrii chestii cu chiesti laughing e bun si asa rau.

Ce nu stiai tu, unde era acel cod, tu stii ce cod.Sa il trimita paypal in contul tau de la banca? O fi daca spui tu, eu totdeauna cand primesc coduri de econfirmare is pe email, acolo trimite toti cod de confirmare.

Poate la tine o fi fost vorba despre altceva, sa dai datele contului, apoi sa zici aia sa fi trimis in contul respectiv un cod si tu sa il spui.

Sui chiar de era asa, intrai online, nu extras de cont, tu odata ce ai cont la o banca, poti intra online si vezi acolo toate activitatile, toate mesajel, etc.
Daca nu ai facut online, o poti face, nu mai stai dupa hirtii de la banca, e la fel, pui un nume, o parola si aia e tot, intri, verifici ytranzactii, si ce mai vrei tu.
Daca nu stii, mergi la banca, spui alora uite vreau si eu sa vad online, aia iti arata cum sa faci, ce sa faci.
Una e sa vorbesti civilizat. alta sa te spargi in basini pe aici laughing sa spui ca eu nu stiu a scrie, cand tu in intrebare faci gresli, enorme, scrii chi in loc de che, auzi si tu chiesti, deci in loc sa pui i ala la sf, l-ai pus ca nuca in perete laughing

Asa ca cuvintul asta chestii asa se scrie cu che, daca tu si il pronunti tot asa cum ai scris, e clara ce scoala ai facut, cu instalatoru laughing

Daca vrei sa umblam cu rautati, iti dau eu cate nu poti duce