| Valentynaaa a întrebat:

Vă rog multă atenție, am nevoie de tot ajutorul din lume. Cred ca am cea mai grava problema din istorie.
Deci, in primul rand să vă explic care este situația... pe data de 14. Februarie2013 am încheiat un ambonament familial, la Vodafone. Si totul a decurs foarte bine pana in jurul lunii iulie sau august 2014 când un incident a făcut ca cineva foarte apropiat sa aibă nevoie de un telefon ( doar pentru ceva timp cel mai simplu model posibil) și l-am cumparat cu ajutorul punctelor Vodafone ..si + o mica suma de banii pentru completarea acestuia. Acum în apropierea datei de 14 Februarie 2015, când abonamentul deschis in 2013, trebuie sa se sfarseasca cei de la Vodafone insista ca am facut o prelungire de abonament pe încă 2 ani la cumpararea telefonului din vara, Si credeti-mă pe cuvânt tatăl meu a fost foarte clar când a spus că telefonul va fi cumpărat fără prelungire de abonament!( Eu si sora mea eram alaturi de el )Încă am actele de la cumpararea telefonului si nu are legatura cu ceea ce spun dânșii.Rog seriozitate, ce ar trebui sa fac in cazul acesta?!

6 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Cititi cu atentie contractul incheiat initial si vedeti daca exista o prevedere expresa referitoare la situatia voastra.
Daca nu exista o asemenea prevedere nu va pot obliga la prelungirea contractului. Spre a fi mai sigur faceti o instiintare, in scris, de incetare la termen a contractului si o trimiteti prin posta, cu confirmare de primire, aceasta pentru a nu le da posibilitatea sa invoce prelungirea tacita a contractului. Pastrati un exemplar din scrisoare.

| neutrino a răspuns:

Vezi ce scrie concret in abonamet. Daca ai dreptate, ei nu au cum sa te oblige iar in acest caz tatal tau stie ce are de facut.

| gabriel87000 a răspuns:

Da contractele se prelungesc singure, adica ti le prelungesc iei. dupa ce ti se termina nu se incheie contractul deci iti mai baga 2 ani din burta de la iei. nu le mia da nici un ban si zile sa til inchida ca nu te mai folosesti de abonamentul lor. am patit si eu cu iei asta fac ceva fortat cu clienti.nu au ce sa-ti faca daca nu le dai bani nu mai poti face contract la iei.

| Kenzy a răspuns:

Pai in acest caz cauta un alt punct de lucru de la Vodafone si intereseaza-te daca chiar s-a facut-o prelungire daca chiar s-a facut poti aduce ca dovada actele si se rezolva cu putina ambitie.

| Gabriel_Nastase_1969 a răspuns:

Treci pe cartela repede si fa mutare in alta retea. nu semna nimic pentru prelungire.
Protectia consumatorului.

| Valentynaaa explică (pentru Gabriel_Nastase_1969):

Da, intr-adevar daca nu voi avea o alta optiune voi contacta Protectia Consumatorului. Nu e drept ca cei de la Vodafone sa isi fraiereasca, clintii chiar fideli. Tatal meu, a mai avut contracte pentru abonamente la aceasta unitate si nu s-au intampalt astfel de incidente pana acum!