| OanaTeodora03 a întrebat:




Am 12 si pot sa spun ca sunt foarte bogata.Nu am fost in viata mea in afara tarii sau la mare.Dar la piscina si altele am fost,ma rog,asta nu e important. Faza e ca la scoala mea, care nu e foarte frumoasa sau chestii, sunt elevi a dracu de fitosi.Adica,daca nu merg intr-o excursie organizata de directoare,sar toti colegii pe mine, inclusiv directoare si imi pun intrebari gen :,, Parintii tai nu au 100 de lei sa iti dea sa mergi cu noi?" si diferite alte lucruri. Ceea ce ma face sa ma inchid in mine de tot, sa ma simt prost.


Parintii mei se cearta destul de des, din orice.Prietenii mei sunt bogati, si imi vine sa mor atunci cand imi spun pe unde au fost doar intr-o duminica.Iar eu am stat toata ziua in casa.

De aceea sunt foarte complexata pe viitorul meu.Ce o sa fac peste vreo 10 ani? Am de gand sa muncesc in strainatate,dar vreau sa ajung cineva. Vreau sa realizez ceva si in momentul de fata, fara bani, esti nimic.Sunt destul de mica,si stiu ca o sa aruncati cu noroi in mine pentru ca zic asta,dar m-am saturat sa stau in aceeasi camera,dupa acelasi program,cu aceleasi persoane, cu aceleasi certuri, aceleasi activitati.Si stiu ca nu pot schimba nimic,dar mna.

Orice sfat e bine primit, imi cer scuze pentru greselile gramaticale, sau daca am ales categoria gresita.

4 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Esti dovada clară că dacă esti bogată nu inseamnă că esti si fericită.
Dacă esti. Sau doar te lauzi. Spui că fără bani esti nimic? Banii se duc repede dar inteligenta ramane.

| EneCristian a răspuns: