anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce meserii credeti ca sunt cele mai urate? Dar cele mai frumoase?

6 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
| Cksihja a răspuns:

Meserii urâte să stai în birou toată ziua pe un salariu mizer ca să îmbogăţeşti un grăsan, meserii frumoase să mături strada și să faci lumea mai frumoasă.

| florin926481f a răspuns (pentru Cksihja):

Nu traim in filme, trezeste te la realitate

| ariannakaterine a răspuns:

Eu cred că e vorba de preferințe aici, fiind o întrebare subiectivă!
Răspunsul diferă de la om la om, și ține de pasiunile tale, de ceea ce îți place să faci, de lucrurile la care te pricepi, de capacitătile pe care le ai etc.
Eu, spre exemplu, nu mi-aș dori să lucrez ca medic pentru că nu mă atrag în mod deosebit științele și anatomia, însă aș lucra cu cel mai mare drag ca designer vestimentar pentru ca dintotdeauna am fost atrasă de modă, de haine etc.

| Gigi777 a răspuns:

Toate sunt frumoase, numai sa-ti placa

| TPU2019 a răspuns:

Cele mai urâte sunt alea unde ești sclav și nu gândești ce faci, de obicei ceva repetitiv, cele mai frumoase sunt alea unde ești auto didact și îți faci singur managementul și îți stabilești singur golurile, de obicei astea implicând mai multă varietate și evident, mai multă libertate. Bine înțeles că trebuie să îți îndeplinească și niște condiții financiare și să fim serioși, de obicei alea vor fi job-urile în același timp frumoase... În rest, preferințe personale. Unuia poate îi place tâmplăria și mai mult interacțiune fizică, altuia poate îi place programarea și mai mult interacțiune virtuală.

Întrebări similare