| Nimeni91 a întrebat:

Buna dragii mei! Daca la voi in scoala s-ar incepe online, voi cum credeti ca va fi? (va cer parerea voastra personala sau cum ati vrea voi sa fie).Ca si prostia facuta din martie, la care participau foarte putini profesori, dar si mai putini elevi(cel putin asa a fost la mine), cand nu se dadeau teze si nu se puneau absente? Sau credeti ca va fi ca la scoala normala, cu teste si teze si absente?
Voi cum ati vrea sa fie?

6 răspunsuri:
| LPCTSTR a răspuns:

Eu vreau scoala clasica, macar copilului nu i se da optiunea sa aleaga dintre a participa sau nu la cursuri, chiar daca este prezent.
Nici nu mai spun de infrastructura si echipamente.
Mai bine se ingheata anul decat sa se faca un an cu scoala online.

| Nimeni91 explică (pentru LPCTSTR):

Da, si eu vreau sa merg la scoala clasica, insa la scoala mea sunt prea multi elevi, si desi nu am fost anuntati despre inceperea anului scolar, presupun ca se va face online din lipsa de clase. Online nu am invatat nimic, si nu prea cred ca se schimba pana la toamna. As face si in weekend-uri scoala, numai sa pot invata ce trebuie.
pentru examene.
Sunt de acord cu tine, mai bine, decat online, ne-ar da posibilitatea sa alegem dintre online si clasic, deoarece la mine in clasa sunt multi care " se tem asa de mult de virus", incat stau numai prin cafenele gramada, insa vor online, si foarte putini vor scoala clasica, printre care ma numar si eu. Multumesc cu drag pentru raspuns!?

| Ineys a răspuns:

Alegerea inteligenta este scoala online. Noi stam intr-un birou de 50 de MP patrati poate mai mare, 10 persoane cu masti pe fata dezinfectand totul la 4 ore si tu vrei sa se bage 30 de elevi in 10 MP?

Daca ei se strang turma, noi pentru ce mai respectam atatea reguli acum?

| Nimeni91 explică (pentru Ineys):