| anadana70 a întrebat:

As dori sa va cer o parere.ies cu un baiat de o luna dar sincera sa fiu nu sunt foarte sigura pe relatie, sa va spun si de ce. El nu are bacul dat si are 23 de ani,nu l a dat pentru ca era el sigur ca e o porcarie si ca iti poti face viitor si fara,lucreaza ca si muncitor. Eu sunt la fac de medicina, am o situatie peste medie...il simt cam frustrat din cauza asta imi spune ca prefer unul cu bac dar care sa se poarte urat si multe chestii de genul. Plus ca mi se pare ca sunt multe diferente intre noi. El isi petrece timpul afara cu baietii in parcare la kaufland eu sunt mai linistita nu ies afara decat cu el. Nu stiu ce sa spun daca poate ma pripesc sau am dreptate ca nu ne potrivim. In rest el e baiat foarte ok ne intelegem dar parca sunt doua medii diferite. Voi ce credeti? E ceva de viitor? Eu caut pe cineva cu care sa mi impart vitorul peste ani.

31 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Cred ca aici e o problema de finante de ce spun asta? el nu are bacul dat deci tu ai, tu in viitor vei castiga mai mult ca el, nu stiu unde lucra sau ce face dar tu vrei un tip cu o meserie gen doctor care sa te sutina material si suport emotional, baiatul se joaca pentru ca e familia lui pretenii aia e gasca lui da, faptul ca tu iesi numa cu el nu e vina lui tu accepti asta, daca deja dupa 3 saptamanii te plangi nu stiu daca o sa apucati august sincer, eu cred ca mai bine il lasi si isi cauti alt barbat mai cu stare si cu bacul dat

| Leo1993 a răspuns (pentru RAY):

Mai ti minte ce vorbeam noi despre fetele din ziua de azi care stau doar pentru bani? Daca era unu cu masini, case si cont in banca atunci sa fii sigur ca pe ea nu o mai interesa daca are bac sau nu si nu mai punea intrebarea asta pe TPU

| sofisis a răspuns (pentru Leo1993):