| amalia1030 a întrebat:

Sunt clasa a 11a la mate-info si vreau sa ma transfer din semestrul 2 la bilingv sau sociale. Cand am sunat la secretariat mi s-a spus ca nu se stie daca mi se accepta transferul. In clasa a11a la mate info A sunt 31 de elevi, la fel si la bilingv. Daca vreau sa ma transfer la sociale unde sunt 30 sunt sanse sa nu mi se accepte transferul daca in alte clase au bagat pana la 31?
Si din ce materii trebuie sa sustin examenul sau examenele de diferenta?

4 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Transferul cu schimbarea profilului se face, de regula, in vacanta de vara, asa ca nu cred ca o sa ti-l aprobe.
Se poate face si in timpul anului scolar in anumite situatii de exceptie, conform Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar, aprobat prin Ordinul MEC nr. 5447/2020, citez:
"(3)Transferurile în care se păstrează forma de învăţământ, cu schimbarea profilului şi/sau a specializării, se efectuează, de regulă, în perioada vacanţei de vară, conform hotărârii consiliului de administraţie al unităţii de învăţământ la care se solicită transferul.
(4)Transferul elevilor în timpul anului şcolar se poate efectua, în mod excepţional, cu respectarea prevederilor prezentului regulament, în următoarele situaţii:
a) la schimbarea domiciliului părinţilor într-o altă localitate, respectiv într-un alt sector al municipiului Bucureşti;  
b) în cazul unei recomandări medicale, eliberată pe baza unei expertize medicale efectuate de direcţia de sănătate publică;  
c) de la clasele de învăţământ liceal la clasele de învăţământ profesional;  
d) la/de la învăţământul de artă, sportiv şi militar;  
e) de la clasele cu program de predare intensivă a unei limbi străine sau cu program de predare bilingv la celelalte clase;  
f) în alte situaţii excepţionale, cu aprobarea consiliului de administraţie al inspectoratului şcolar."