| FuriaGogoasei a întrebat:

Ce parere aveti despre Revolutia Romana din '89?

8 răspunsuri:
| AFR81 a răspuns:

Eu nu sunt copil de politician, sunt student la Istorie, sunt pasionat de subiect si sunt de aceeasi parere ca si suntserios. Poti aduce argumente prin care sa sustii teoria ta? Teorie care, intr-adevar, este cam fantasmagorica. El iti cere argumente, iar tu il injuri...

| CatalinVictor1985 a răspuns (pentru AFR81):

Daca esti student ar trebui sa nu te mai bagi in seama aiurea pentru ca i-am trimis si mesaje private si i-am dat si un link sa vada multe din magariile care s-au intamplat in tara asta. Dar userul nici dupa acest lucru nu a vrut sa inteleaga iar tu degeaba esti student. Fabricile si uzinele noastre au fost sabotate sa nu concureze cu cele straine iar resursele ne-au fost vandute de politicienii sclavi ai celor de peste hotare. A fost lovitura de stat si romanul putea sa aiba salarii ca in vest am avut o tara enorm de bogata care a ajuns sa fie sclava din cauza celor care au pus la cale acest plan de a distruge Romania cum au facut si cu Grecia sau argentina si cu multe alte tari, Avem datorii de 100 de miliarde la fmi si in tara asta nu s-a facut nimic unde sunt banii. Singurii care fac ceva sunt privatizatii si corporatiile statul doar imprumuta pentru ei si platim noi. Romania a fost sabotata de cand ceausesc a vrut sa concureze cu fmi dar nu a pus planul in aplicare ca aia s-au miscat mai repede si l-au mierlit. Si este 100% adevarat iti trimit si tie un link iar daca il nimeresc si pe al doilea pe internet sa poti vedea marsaviile care s-au facut de acesti nemernici straini care ne conduc tara din umbra. Daca citesti si tu ca acest prost cum este sunt serios atunci degeaba esti student.
articolul este mare copiezi linkul intreg ca e mare tot ce urmeaza dupa http
http://www.fluierul.ro/......rticle.jsp

suntserios
| suntserios a răspuns: