| jjeleu a întrebat:

Profesorii pun note mai mici daca sunt nou in scoala? m-i s-a intamplat la chimie. oare asta e problema?

Răspuns Câştigător
| Maria123 a răspuns:

Asa sunt profesorii.In mare parte niste frustrati care se razbuna pe elevi.Au o placere sadica in a da note mici.
Ai de ales:
-inveti foarte bine si atunci n-au ce sa-ti faca...sunt obligati sa-ti dea peste 8
-sau inveti mai putin si ii pupi in c** pentru puncte in plus,tare mult le place sa le zici "ce frumos v-ati imbracat azi doamna profesoara" si sa iesi la tabla,sa te faci interesat de materia lor.

A doua varianta functioneaza mai bine, cel putin din ceea ce am trait eu:tot aia pupincuristi aveau note mai mari.

Sa-ti mai zic ceva:profesorilor le place sa plangi cand iti spun ca iti dau doi. Daca te asezi in genunchi si plangi cu lacrimi de crocodil ca te bate tata cu cureaua daca afla ca ai luat doi, ai mari sanse sa te "ierte" si sa nu-ti mai treaca nota.Am asistat la astfel de situatii. Daca iti zice ca iti da doi si nu ai nicio reactie, ei bine, atunci ei o iau ca pe o insulta:"nu-ti pasa deci poftim un doi ca eu sunt seful aici ".

Trist invatamantul de la noi.

6 răspunsuri:
April
| April a răspuns:

Fii fara grija; poate ca profesorii sunt putin mai exigenti fiindca nu-ti stiu adevarata valoare; treci,ca orice elev nou,printr-o perioada de tatonare.Dar atunci cand vor sti exact care sunt, nu numai capacitatile tale, dar si hotararea de a invata, vei obtine exact notele pe care le meriti.Ai incredere.

| Anonymus314 a răspuns:

Depinde cum te comporti si mai ales, ce note ai.

| DanuTzCarbon a răspuns: