| Ccaatalin a întrebat:

Uleiul la masina cand trebuie pus?

Răspuns Câştigător
| VanessaTPU a răspuns:

Uleiul de regula se pune inainte de plecare cand ai nevoie!
Funda?

5 răspunsuri:
| ganton a răspuns:

Auzi da' niste zahar nu vrei?

| VanessaTPU a răspuns:

Harciog daca ai permis si masina? cand pui uleiul? in timp ce mergi cu masina iti toarna unul? De regula se pune periodic la nu stiu.500 km parcursi sa zicem.Cum adica ''cum si de ce''? pe moment ce a intrebat este sigur ca are si el habar ca se pune pentru lubrifierea partilor interne si de a reduce uzura motorului? altfel de ce mai intreba '' cand trebuie pus'' ca doar nu pune fara sa stie daca face bine sau nu...Eu cred ca am raspuns strict si la obiect,poate probabil tu nu stii ca umplerea baii de ulei trebuie efectuata cand motorul este in regim termic normal, mai exact CALD! Si nu ma uit ca vitelul la poarta noua, crede-ma sunt fata si stiu mecanica cat este necesar.De ce nu ii explici tu baiatului mai amanuntit, ca observ ca esti mai priceput ca mine.

| Andrei_2426 a răspuns:

Deschizi capota te uiti e un capacel mic care e infiletat la motor, defiletezi capacul si cu griza il tragi drept pentru ca de el e atasat un fier numit joja, pe fierul ala sunt 2 gauri sau 2 lini, prima e pentru nivelul minim si a doua pentru nivelul maxim tu te uiti sa nu vie sub prima gaura/linie deoarece atunci cand e sub linie trebuie schimbat uleiul.dar mai nou poti sa te uiti in bord cand se aprinde becul de la uleilaughing

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Da mai 5 lei si lasa-l pe altul sa-l puna pentru ca, la cit le ai cu astea, mi-e sa nu-ti prinzi urechile p'acolo.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

De obicei cine se aseamana se aduna."Inainte de plecare cand trebuie pus"dar de ce trebuie pus, cum trebuie pus si de ce... Dumnezeu cu mila pentru ca tu ai sa te uiti oricum ca vitelul la poarta noua.

Întrebări similare