| AC4S4 a întrebat:

Https://www.youtube.com/watch?v=y8n8w4FQMIg
Avand in vedere aceste lucruri, mai este Romania o tara majoritar ortodoxa?

Răspuns Câştigător
| milan9 a răspuns:

Ortodocsii care nu-si cunosc si nu-si respecta invataturile credintei lor sunt doar cu numele ortodocsi, doar "de jure", nu si "de facto". sad Din pacate nu sunt relevanti pentru statistici, nu merita sa fie considerati reprezentanti ai Ortodoxiei (in privinta statisticilor comparative spre exemplu...).

12 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Romania este o tara cu numele crestina si atat in rest dumnezeu cu mila,in acel video e nimic realitatea e mult mai pacatoasa,asta nu tine de religie de a fi rau sau bun, tine de ratiune,inteligenta,educatie, civilizatie, bun simt, in mare parte din ro chestii de genu nu exista, as vrea sa spun ca mai mult admir ideea de comunitate penticostala din care face parte maicamea, e o comunitate care se ajuta intre ei si incearca sa fie mai buni uni cu alti
https://www.youtube.com/watch?v=iB7DnJtrncg
in rest au trecut 28 de anii romanii tot adormiti au ramas

| Mclaren12 a răspuns:

Fireste ca este majoritar ortodoxa. Daca nu se supun religiei asa cum ar trebui teoretic sa se supuna, nu inseamna ca nu mai sunt ortodocsi. Oricum treaba asta cu ortodoxismul este doar praf in ochi. Voi ortodocsii va comportati de secta voastra este mai presus de catolicism sau de nu stiu cata alta secta crestina cand in realitate toate sunt la fel de false.

| AC4S4 explică (pentru Mclaren12):

Nu sunt ortodox.
"Daca nu se supun religiei asa cum ar trebui teoretic sa se supuna, nu inseamna ca nu mai sunt ortodocsi." - De fapt, asta inseamna. Fireste ca ei se pot considera orice. Dar daca luam strict doctrina ca sa vedem cine este si cine nu este ortodox, pe multi nu-i poti incadra aici.
Daca folosim logica ta, cum ca nu e necesar sa respecti ce spune religia ca sa apartii acelei religii, ne putem declara cu totii hindusi si sa nu avem nicio treaba cu hinduismul. Suntem hindusi?