| Liza1 a întrebat:

pot sa folosesc anticonceptionale fara prescriptia unui ginecolog?(problema e ca nu prea as vrea sa ma arat pe la medici cu aceasta problema)stiu un fel de anticonceptionale cele mai bune, dupa parerea a mai multor prieteni,,, mersi))

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
5 răspunsuri:
greece12
| greece12 a răspuns:

NU!
Ca sa poti lua anticonceptionale TREBUIE sa mergi la medicul ginecolog,sa-ti dea sa faci un set de analize si,in functie de rezultatele lor,sa-ti prescrie anticonceptionalele care ti se potrivesc tie,personal, organismului tau!
Anticonceptionalele sunt medicamente hormonale cu care nu ar trebui sa te joci, iti scoti propria sanatate la mezat!
Vreau sa spun, indiferent cat de potrivite par a fi aceste "cele mai bune" anticonceptionale pentru organismele prietenelor tale, nu poti sti ca pe tine nu te vor face de 150 de kg( de exemplu) sau alte minuni minunate de acelasi gen!
Nu te juca cu organismul si sanatatea ta, vei alerga ani in sir sa le readuci la normal!

| Danut_Popa_1961 a răspuns:

Orice tratament are impact asupra organismului intreg.Prospectul prevede incompatibilitatea acestuia cu anumite afectiuni. Daca nu ai probleme cu afectiunile enumerate in prospect,la,, contraindicatii,, sau vreo afectiune cronica, poti sa incepi sa le folosesti, conform indicatiilor.Numai daca observi anumite simptome care intervin si nu dispar in prima saptamana, atunci apeleaza la un control.Anticonceptionalele sunt,, dozate,, in functie de anumite caracteristici ale fiecarui organism.

| Liza1 explică (pentru Danut_Popa_1961):

Multumesc de raspuns...cred ca voi incerca., sper totul ca totul sa fie bine)))