anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Daca ati avea o masina a timpului si ati putea sa va intoarceti in trecut (sa zicem in era dinozaurilor), ati fi in stare sa faceti asta? V-ar tenta? Ati vrea sa aflati cum aratau dinozaurii in realitate, nu asa cum sunt prezentati la televizor, sau pe internet.

Eu sincer, fara ezitare, m-as duce, nu doar din curiozitate, ci si pentru ca sunt pasionat de chestiile astea cu dinozaurii, la fel cum sunt pasionat de astronomie happy

Chiar mi-ar placea sa pot sa ma intorc in era dinozaurilor si sa vad cum traiau dinozaurii. Dar de asemenea mi-ar placea si sa ma duc in viitorul foarte indepartat, sa vad cum va arata lumea, cat de avansati vom fi si ce fel de tehnologii vor exista.

Voi ati vrea sa puteti sa va duceti in trecut? Dar in viitor?

Răspuns Câştigător
| sublime89 a răspuns: