| nustiucenumesadau a întrebat:

Peste cateva zile ma duc la Bucuresti si sunt pe stop drumul dureaza cam 2 ore ca sa nu ma patez in masina sau cand ma plimb ce sa fac?
2= Am auzit ca apa cu zahar sau o sticluta sau biberon pe burta ajuta ca sa nu te mai doara burta, mama spune ca nu sunt bune! Ce sa cred? Sunt bune sau nu?
3- Ce sa fac ca sa nu ma doara burta spre Bucuresti si sa nu ma patez!
-_ Daca nu stii nu raspunzi-_-

Răspuns Câştigător
| vocea a răspuns:

Sunt destule medicamente care le poti lua de la farmacie pentru amelioarearea durerilor, de obicei un calmant bun Algocalmin, iar faza cu sticluta cu apa ajuta enorm de mult, dar apa trebuie sa fie calda si o pui in zona burtii si inceteaza durerea mult succes

4 răspunsuri:
| AtateaConditii a răspuns:

Ia-ți un tampon de noapte, sunt mari si nu ai cum sa te patezi cu ele doar daca sangerezi ca la nasterelaughing... Pentru dureri ia o pastila de nurofen cu tine si gata treaba.

floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Ca să nu te doară burtica, cumpără de la farmacie Nurofen pentru dureri, există si pentru copii, cu diverse arome (căpșuni, zmeură etc.), se vând și câte un singur comprimat, cred că e aprox. 1 leu, cel mult 1, 5 lei. Nu trebuie să cumperi o cutie cu 10 comprimate. Unul îți ajunge.
Dacă îți iei un absorbant Always (se vând atât la pachet, cât și la bucată), poți să ai încredere deplină în calitatea lor. Dacă tot te îndoiești, folosește unul de noapte (sunt de două feluri, zi/noapte), cele de noapte sunt mai mari, mai... rezistente.
Nu încerca apa fierbinte pe abdomen, s-ar putea să ai dureri și mai mari. Cel mai sigur leac, împotriva durerii, rămân pastilele.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pana mea, e menstruatie, nu hemoragie ce nu mai poate fi oprita. Tu-ti schimbi tamponu' din juma-n juma' de ora de-ti faci atatea griji pentru doua ore?

| Ritsuko a răspuns: