| EugenEB a întrebat:

Cand naiba incep examenele de BAC luni? Eu dau la alt liceu deoarece la noi cica nu sunt suficienti elevi.
Conducerea fostului liceu la care am invatat nu a gandit nici macar sa puna un afis in care sa anunte 'Ba prostilor vedeti ca dati la ora x in x loc', nimic.
Numarul altor colegi nu il am, si nu am cum sa iau legatura cu ei, la liceu nu ma pot deplasa deoarece este la mama naibi si nu ma duc doar sa vad o hartie si atat.

6 răspunsuri:
| FemeiaPisică a răspuns:

Ziua și ora examenelor este afișat pe edu.ro sau anunță la știri. Ce, când începe prima zi de liceul afișează pe panoul de la liceu? Tot tu trebuie să te interesezi! BAC-ul se dă în alte licee, nu unde ai învățat tu. Așa stă treabă de câțiva ani, dar dacă nu te interesezi. Nu poți lua legătura cu ei pe Facebook? Dacă tot nu vrei să te deplasezi până la liceu ca să vezi o hârtie, nu mai da BAC-ul și angajează-te la KFC.

| EugenEB explică (pentru FemeiaPisică):

Este datoria lor sa afiseze hartia si la liceu la noi, eu de unde sa stiu unde se da si la ce ora se da daca nici cei de la fostul meu liceu nu mi-au zis cand am intrebat?
De parca iti pica banii din cer daca iei BAC-ul, si daca il iau si daca nu il iau tot eu ma chinui pentru bani.

Este datoria lor sa afiseze hartia si la liceu la noi, eu de unde sa stiu unde se da si la ce ora se da daca nici cei de la fostul meu liceu nu mi-au zis cand am intrebat?
De parca iti pica banii din cer daca iei BAC-ul, si daca il iau si daca nu il iau tot eu ma chinui pentru bani, sa nu mai spunem de parlamentarii care nu au scoala, dorm in scaune si iau bani, de aia nu zice nimeni nimic.

| FemeiaPisică a răspuns (pentru EugenEB):

Nu ai numarul colegilor pentru că nu ții legatura cu ei. Nici nu vor sa iti spuna cand are loc examenul, asa este si la facultate. Nimeni nu spune nimic daca nu te imprietenesti mai intai.
Sună, ma, la secretariatul şcolii dacă ți-e lene să mergi atâta drum. Aici este viitorul tău, nu aştepta mură-n gură.