Da,dar parca nu-s dispusa sa invat atat de mult, atatia ani. Dar ma enerveaza faptul ca in acelasi timp numai despre medicina cred ca intr-adevar este de viitor [bolnavi vor fi intotdeauna]. De viitor din punctul meu de vedere, adica dintre ce as putea eu face.
BruneTTe, in primul rand te felicit pentru promovarea examenului de bacalaureat. Si l-ai promovat cu o medie frumoasa. Indiferent care va fi alegerea ta pentru facultate, eu iti doresc mult succes!
Pentru medicina trebuie sa fii hotarata, nu sa dai in spate pe ultima suta de metri. Ori esti hotarata si te duci, ori la revedere. Nu e orice fel de facultate medicina.
Buna!
Interesanta "povestea" ta.In primul rand felicitari pentru faptul ca ai reusit sa intri la medicina, sa depasesti teama de necunoscut.Mult succes la examene si in cariera de doctor.In al doilea rand, vreau sa iti spun ca si eu vreau sa dau la medicina.In prezent sunt student la asistenta medicala generala cand am intrat in practica am descoperit ce inseamna sa faci diferenta intre viata si moarte, sa fii la locul potrivit.De atunci am invatat ce inseamna a fi"doctor". Sunt multe lucruri ce m-au impresionat in practica DAR mie teama totusi de facultatea de medicina, mie teama ca nu am sa faec fata...
Ce crezi? Multumesc anticipat!