anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Hey! Sunt boboc in Liceul Teoretic Ion Barbu si vreau sa imi spuneti si mie cum este... ce profesori sunt.intelegeti voi.va rog mult! si multumesc!

Răspuns Câştigător
| inna a răspuns:

Si eu am fost in Barbu ( din Buc) in clasa a 9-a... din pacate a trebuit sa ma transfer la mine in sector. Ce pot spune e un liceu foarte bun, profii sunt ok, mai sunt si unii putin sariti de pe fix laughing, e o profa cam tincnita de biologie si uan de chimie, sper sa nu faci cu ele, nu le mai retin exact numele, mi-a dat de furca si profa de muzica si de religie...in esenta sunt profi exigenti in liceul asta.Eu am fost la mate-info, depinde la ce profil ai intrat tu.

Mult Succes, anyway!

16 răspunsuri:
| Shery a răspuns:

In Bucuresti?

| membrugirl2010 a răspuns:

Heiiiii:X, si eu sunt in Barbu la 9a

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Sa stii ca sunt niste profesori de treaba si intelegatori. Daca mai ai intrebari pentru mine suna-ma.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Te astept.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Da, in Bucuresti.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Crissu18 mersi mult pentru raspuns

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Candy girl, profa aia cam ticnita de bio e dna Gheorghe, poreclita Lebadutza (ca da nota 2)(noua in a9a ne-a dat la toti 3, pe urma dupa sed cu parintii s-a mai potolitlaughing, p`aia de chimie o cheama Daragiu (cea mai naspa profa...lasa corigenti si nici nu accepta bani/cadouri), aia de muzica Chitaigorovschi (sau cv de genu) e a dracu rau sa luat si de mine odata pe urma mam ferit mereu de ealaughing) si aia de religie Zamfireasca, sora cu Chitaigorovschi straight face... restul` profilor sunt ok. chiar ff oklaughing)

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Si eu sunt calasa a 8 c stefan ke imi poti spune am k diriginte pe domul de geografie kanea

anonim_4396
| anonim_4396 explică: