Nu e vorba de pret aici ca nu sunt mari bani sau vreo diferenta semnificativa. Daca descrierea serviciilor este corecta, e clar ca oferiti o calitate superioara fata de concurenta din zona voastra. Problema este reprezentata de reclama. Adica nu aveti suficienta reclama. Investiti in marketing!
Salut! Nu te grăbi să scazi prețul, mai ales dacă oferi servicii mai bune decât ceilalți. Încearcă să afli direct de la părinți ce și-ar dori în plus sau de ce aleg alte locuri. Poți face pachete mai flexibile sau oferte speciale în zilele mai libere. Promovează-te mai mult pe Facebook și în grupurile de părinți din oraș. Încearcă să aduci ceva nou la petreceri (concursuri, ateliere, colț foto amuzant). Cel mai important: ascultă clienții și adaptează-te după ce îți spun ei! Succes!
In primul rand as fi curios ce recenzii aveti, care este feedbackul clientilor? Pe Google Maps ce notă aveți?
Am apelat și eu la un astfel de loc pentru a serba ziua copilului. A costat undeva la 1400-1500 de lei pentru 3 ore dar am avut 3 oameni prezenti permanent, care s-au ocupat de copii.
Din ce scrieti dvs, oferta este bogata. Probabil ca problema nu este la dvs adica la ofertă ci la cerere. Dupa ceva timp ar trebui ca locatia sa se promoveze singura prin recomandari. Daca nu... apelati la marketing... pliante, reclame pe retelele de socializare. Facebook este foarte ieftin adica 20-40 de bani afisarea. Cu 400-500 de lei acoperiti acel oras si se duce vestea.
Altfel intrebati oamenii care au fost daca le-a placut, poate aveti ceva ce nu este pe placul lor, nu stiu... presupun. De aceea intrebam de recenziile de pe Google care uneori sunt foarte tăioase.
Avem 50 de recenzii, celalalt spatiu doar din vorba in vorba pentru ca sta proprietara si se ocupa personal, noi momentan suntem in strainatate si avem doua angajate care se ocupa.Dar si cauza ca angajatele nu stau mult pentru ca is tinere si nu gasim le cineva de incredere si la cateva luni se plictisesc si pleaca.dar ca reclama pe Facebook ce sigerati care ar fi mai ideala? Am mai facut pe Facebook dar nu stiu cat de buna e reclama
Puteți încerca de test cu 200-300 de lei... pentru o firmă care administrează un asemenea spațiu, nu cred că este o sumă mare. Apoi puteți crea pliante (flyere) pe care să le împărțiți în parcurile din proximitate. Eventual cu o ofertă ceva...
anonim_4396 întreabă: