| z8 a întrebat:

Salutare tuturor! Sistem de colectare a FEEDBACK-ului primit de la clienti. FUNDA! happy. As avea nevoie de cateva idei, intrebari pe care sa le adresam clientilor, idei de interfata, orice idei sunt bine venite. Faceti un brainstorming, scrieti orice va trece prin cap, critica nu este admisa aci.

despre firma : Ne ocupam cu comercializarea imprimantelor, cernelurilor, implementarea unor sisteme de alimentare a imprimantelor cu cerneala, etc.

uiatati cateva exemple intrebari :

- De unde ati auzit de noi? (Internet, Google, Prieteni, Facebook, revista, panou publicitar, Etc)

- V-ati descurcat usor pe siteul nostru?

- Ati mai cumpara de la noi?

- Ce v-a placut la noi? / Ce puncte tari avem?

- Ce nu v-a placut? Unde ne putem imbunatatii?

- Ce nota ati acorda modului in care ati interactionat cu noi? 1-10

- Cat de prompt vi s-a parut raspunsul echipei noastre?

- Mai aveti ceva sa ne spuneti?

voi ce intrebari ati mai pune? Alte sugestii?

apreciez. Bafta tuturor!

Răspuns Câştigător
| gabrielgypps a răspuns:

Frate atatea intrebari sunt obositoare, nu e de mirare ca nimeni nu ti-a raspuns la intrebare de atata timp.
pune-ti trei linii cu valorizare de la 1 la 10 asupra: -rapiditatii cu care ati fost tratat
- profesionalismul si calitatea serviciului oferit
-dorinta de a mai colabora pe viitor.
oamenii dau repede 3 clicuri si gata. apoi pe cei cu voturi negative, i-i abordatii direct pentru a va ramurii despre nemultumirea lor.
fa cum vrei insa eu ti-am spus ceva viabil, care chiar functioneza.

0 răspunsuri: