De scaner nu ai auzit? La bord ai aprinse lumini care nu ar trebuie sa fie aprinse?
Mecanicu spune si el ce stie, dar asta nu inseamna ca aia ar fi problema.
Daca ar fi senzorul de care spui, nu ar face simptomul ce l-ai descris.
Nu ai catalizator? Atunci ai lumini la bord aprinse, engine sigur aprinsa.
Senzorii aia sunt 2 de fapt, unu inainte si altul dupa catalizator, citesc cit oxigen mai contine gazele arse care ies din motor, pe baza lor computerul face amemstecul aer benzina.
De asemenea citeste si alti parametrii si compara intre cei 2 senzori, asa vede computerul daca catalizatorul catalizeaza ceva, dar la tine daca nu mai ai deloc, sigur ai lumini aprinse, asta daca nu ai masluit, sau cine ti la scos sa iti masluiasca senzorii aia.
Daca nu sta la relanti, ar putea fi din clapeta de acceleratie, verifica, poate ai calamina acolo, sau poate clapetea este decalibrata, asta daca este controlata electric, electronic.
Doar un Tester îți pot spune exact ce are. Poate fi din cauza senzorului Maf, supapa egr blocată, injectoarele, sonda lambda, bujiile, furtunul de vid fisurat etc.
Sau o mica părere eu am pățit la Skoda Octavia 1. 6mpi 2004 la mine mi-a spus mecanicu că e de la senzorul axa cu came