| Bogdan_5106 a întrebat:

ma numesc Bogdan si stau alaturi de prietena mea in Italia langa Torino o localitate numita Alba.Lucram amandoi dar fara contract si nu ne putem capata rezidenta.As dori sa va intreb daca dansa reuseste sa munceasa cu contract si cumpara o masina ma poate imputernici pe mine sa o conduc pe teritoriul Italiei? pentru ca pentru a face actele masinii iti trebuie contract de munca pentru a face asigurarea masinii si voltura care inseamna trecerea actelor pe numele meu.Lucrez ca tamplar si patrnonii mi-au zis ca imi trebuie rezidenta pentru a face contract de munca in acest domeniu.Va rog frumos ajutati-ma cu un raspuns. fara masina in zona in care suntem nu reusim nici cumparaturi sa facem merg cate 20 de km pe zi cu bicicleta pana la serv va rog poate ma ajutati.va multumesc

5 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Da, in baza unei procuri speciale ori a unui contract de comodat, autentificate de un notar public ori de Ambasada(Consulatul) Romaniei din Italia. Numai bine!

| ALEx_7862 a răspuns:

Cum a zis si ioan pe baza unei procuri vei putea merge cu masina dar sa te treaca si pe asigurare.winking in anglia se poate asa cum ti-am spus eu depinde de fiecare stat.

| adryano_3550 a răspuns:

Depinde daca o ei in rate da iti trebuie contract de munca daca nu ia una asa la 500-1000 euro si in legatura cu rezidenta va trebuie macar la unu din voi, daca unu din voi reuseste sa faca un contract de munca in baza contractului merge la primarie si cere rezidenta (trebuie sal ia cineva in spatiu (casa), atunci poti face pasaju la masina si o poti conduce si tu fara procura pe teritoriul italiei, eu am avut masina cumparata aici dar sa stii ca asigurarea costa mult mai ales la motoare mari plus impozit asa ca am mers in ro si am inmatriculato si de 2 ani nu ma oprit nici odata, daca vrei iti zic eu o asig mai eftina te salut si bafta.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: