| theROOcKsTArr a întrebat:

Care este mai comfortabila si mai buna pentru viteza dintre Bmw seria 5 si Mercedes clasa e?

12 răspunsuri:
| FurtunaDiesel a răspuns:

Fiind tractiune spate nu e ok. Daca vrei masina confortabila si pentru viteza ia un Golf R32 si gata, sau o Skoda Superb RS si te-ai scoswinking eventual un Evo X daca ai bani si e si 4x4 si sport, ai multe alternative!

regis
| regis a răspuns:

La nivelul asta conteaza doar gusturile, crede-ma. Personal prefer Mercedesul, dar e o chestie pur subiectiva.
@larix - referitor la tractiune vs. propulsie, ai citit vreo teza a Academiei Romane in acest sens? Eu unul nu vad nicio contradictie in termenul "tractiune spate", iar cand aud de propulsie gandul ma duce mai degraba la un motor cu reactie decat la o masina de serie. Nu sunt profesor de limba romana, dar in jurul meu se vorbeste adesea despre masini si iti jur ca nu am auzit inca pe nimeni sa foloseasca expresia propulsie spate referindu-se la un autoturism.
In plus, daca ai avea putina dreptate, expresia "tractiune fata" ar deveni evident o constructie pleonastica.

| Angel0 a răspuns:

Daca-ti plac manelele ia-ti BMW.
Daca vrei eleganta, fiabilitate si confort Mercedes.
@FurtunaDiesel
Se spune tractiune cand motorul actioneaza rotile din fata si propulsie cand le actioneaza pe cele din spate.

| kingalex99 a răspuns:

Prietene iti spun eu ca cea mai buna e Bmw seria 5 deoarece este confortabila, are viteza, si in plus atragi fetele cu eawinking

| HelpMeNow a răspuns:

Eu unu zic ca bmw, mercedes inca de la inceput a fost o masina pentru fite, pentru confort, pentru lux, iar bmw este o masina pentru viteza, pentru anturaj, pentru distractie big grin

| bogdy9696 a răspuns:

Mercedes

| Nis a răspuns:

Mercedesul pune accent pe confort. Oamenii care isi iau Mercedes se gandesc la stil, la eleganta. Doar pentru ca nu vezi soferi de E-Klasse care sa "jareasca", nu inseamna ca nu poate. Cel putin ultima generatie, cu un E-Klasse Coupe... esti om.