| aimullah123 a întrebat:

Ce se intampla daca pui un motor de la un autoturism (ex:bmw x6) pe un alt autoturism (ex:audi a3)? Este posibil asa ceva?

6 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Nu pentru ca dimensiunile variaza si nu incape, fizionomia + piesele nu au legatura intre ele

| OldSoul a răspuns:

Totul este posibil daca esti suficient de "nebun" si daca ai suficienti bani de aruncat.

Se intampla ca o sa te coste mult, enorm de mult aceasta modificare.
Vor fi necesare multe piese pe care va trebui sa le faci tu, sau pe comanda, aici ma refer la suporti, de luat in calcul si daca incape motorul, in ce fel e montata cutie, daca incape motorul si cutie.
Iar dupa asta vine alta distractie, partea electrica, cum sa faci sa functioneze totul corespunzator.
Iar la sfarsit, cea mai naspa dintre toate, e omologarea, care costa destul de mult, si nu e garantat ca o sa o obtii.

| Sofer a răspuns:

Este posibil dar costurile sunt mari.

| ClaudiuM1997 a răspuns:

Posibil este. De ex in america am vazut cum cineva o pus un motor V8 Ford cu turbina de motor diesel intr-un datsun 240z. Faza e ca o trebuit sa fabrice o tona de componente pentru aceasta conversie sau sa comande. Probabil la o masina moderna o sa fie putin mai dificil fiindca sunt o tona de computere ce ajuta motorul sa functioneze.

| sdws77 a răspuns:

X6 are motor longitudinal, A3 are motor transversal, modificările necesare sunt substanțiale. Nici nu mai vorbesc de partea electricã. Daca vrei swap pe A3, mai bine pui un VR6. Mult mai ușor de realizat, mai ieftin și mai practic

| sdws77 a răspuns:

Am uitat sa precizez, swap-urile în general sunt foarte posibile și foarte practicate. Trebuie să te asiguri că totul incape și să ai în vedere fabricarea/modificarea unor suporți motor și transmisie. Legat de electronică, fie transferi toate reperele electronice de pe mașina donatoare de odată cu motorul, fie folosești un ECU standalone pentru a rula noul motor. De asemenea, trebuie revizuite frânele, suspensiile etc, pentru a face față noii configurații. Altă problemă ar fi înmatricularea și asigurarea. Nu o scoți la capăt cu RAR-ul in cazul unor modificări atât de radicale. Doar Bulgaria rămâne soluția.