Salut! Dacă aripa spate e doar ușor îndoită și bara e lovită și zgâriată, dar daunele sunt minore, șansele să treci RAR-ul sunt mari, mai ales dacă mergi cu cineva care „știe cum merge treaba". RAR-ul se uită în principal la siguranța circulației: lumini, frâne, anvelope, direcție, emisii și caroserie (fără rugină gravă sau găuri). Daunele tale nu par să afecteze funcționalitatea, daracă îndoitura sau zgârieturile sunt foarte vizibile, inspectorul ar putea considera că afectează aspectul sau integritatea caroseriei. Dacă bara e crăpată sau desprinsă, e mai riscant, că poate fi interpretat ca defect de siguranță.
Mulțumesc frumos, mai liniștit unpic!
Oricând
Problemele enumerate de tine sunt tablă îndoită. Nu e nimic mecanic sau electric care să împiedice buna funcționare a mașinii.
Depinde, dacă vor să te pice se pot lega de obiectele de caroserie neconforme, mai ales daca sunt foarte vizibile, eu am avut o indoiutura pe aripa fata si nu au zis nimic, dar se pot lega de mizeria de pe sau din mașină, de orice. Succes!