Controlul mașinii, indiferent de viteză, este influențat și dat de: articulația mașinii, sistemul de suspensie, garda la sol, anvelope, și probabil mai omit ceva.
Deci dacă conduci un passat tunat corespunzător elegant, poți avea control deosebit și la 230km/h, dar același passat dacă este obosit și stock la 100 poți pierde controlul.
Zic de passat pentru că eu am avut un astfel de passat anul trecut, cu suspensii bilstein, anvelope blană și nu simțeam curbele la 200km/h, nici măcar pe asfalt ud. Anvelopele și articulația fac minuni.
De ce? in Germania e legal
La viteza prea mare nici nu mai poti controla masina, ii riscant, faci accident
Tu nu o poti controla, soferii cu permis si experienta o controleaza
Tocmai am spus ce contează. Daca acel opel este stock poți pierde controlul la viteze relativ mici, ai balonaj mare în anvelope si suspensii moi, dacă tragi brusc de volan sau într-o curbă strânsă poți pierde controlul și la 70km/h.
O mașină stock cu balonaj mare și garda la sol mare nu se poate conduce foarte sportiv, este instabilă.
Nu prea pare că înțelegi conceptele astea, sunt prea multe informații și probabil încă esti mic ca să înțelegi.
Depinde de masina, dar in general dupa ce treci de 120km/h manevrarea masinii devine grea
uNNiqUe8 întreabă: