|

Din ce cauza ramane motorul turat?

8 Raportează Evaluează
8 răspunsuri:
| a răspuns:

Sunt 3 variante:
- Cablu de acceleratie turat;
- Senzor de turatie blocat sau ars;
- Are undeva o pastila din plastic care tine un alt senzor dar acel senzor nu se arde doar ca se topeste pastila aia si este probabil ca acea pastila sa fie topita din cauza unui scurt sau ceva nu imi pot da seama dar al doilea senzor nu este la toate masinile decat la anumite branduri!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Multe cauze...dar totusi eu zic sa verifici furtunasele de la socul automat

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Schimba cablul de acceleratie.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

La masina mea ramanea turata din cauza senzorului turat al arborului cotit.cand porneam masina si aveam motorul cald, ramanea la 1.500 rotatii mereu.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Poate s-a blocat acceleratia sau i-a cazut lantul? nu stiu

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Te ai uitat pe la cablu de acceleratie poate ramane blocat p unde va...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ti se bloceaza undeva cablul de acceleratie

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ai incercat sa schimbi treptele de viteza?
ori asta ori ti se blocheaza acceleratia...si atunci e grav...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează