Reviziile obligatorii sunt stabilite de producator si se refera doar la cele noi. La revizii se controleaza si eventual se inlocuiesc parti de articulatii/directie/frana/s.a. cu probleme/uzura(biele, bielete, placute de frana, etc), filtre, ulei. De obicei aceste revizii obligatorii sunt destul de costisitoare.
In cazul celor SH(sau noi, dar care-au iesit din garantie), doar revizia ITP este obligatorie.
Uleiul se schimba in functie de tipul acestuia. O data la 10.000 km, uzual.
Reviziile la numarul de km parcursi sunt indicate de producator si se fac in atelierele firmei sau ateliere agreate de acesta, nu sunt obligatorii prin lege. Uleiul se schimba conform indicatiilor producatorului, uita-te in cartea tehnica. Numai bine!
Ai punctat bine, nu sunt obligatorii prin lege.
Doar ca ar fi o mare tampenie sa iti iei o masina nou-nouta si sa nu te prezinti la revizii, pana in nr de km parcursi indicati.