| Alexandru942 a întrebat:

Salut
Am un audi a4 b6 1.6 din 2002 dupa fiecare 300-350 km parcursi se aprinde in bord martorul chek engine eroarea fiind (eficienta scazuta a catalizatorului cod P0420) am sters eroarea de 3 ori dar tot apare dupa 300 km am schimbat si sonda lambda ca era defecta am grezut ca de acolo este buba dar nu... mecanicul mi-a zis sa schimb benzina eu bag numai de la petrom rar de la OMV nu cred ca e din cauza asta, fostul proprietar baga numai de la lukoil de 98 in fine nu cred ca e din cauza benzinei. Cred ca este din cauza catalizatorului voi ce ziceti?
1. Daca era catalizatorul mai treceam itp-ul? l-am facut acum o luna si aveam aceias eroare in bord.
2. se merita sa iau un catalizator universal sau sa iau unul la mana a doua tot de audi? unul nou este 1600 lei.

2 răspunsuri:
| Florian20405 a răspuns:

Salut!
Hehee m-ai facut sa rad serios vorbind, aceeasi problema am avut si eu la o skoda fabia benzina.
Am aparat special sa scot errorile cred scoteam erroarea aia in fiecare zi, dupa 20 km aparea din nou martorul.
Codul era P0420.Problema era insuficienta catalizator, deci aveam problema si cu benzina pe care o bagam(app de asta lukoil are cea mai proasta benzina) si catalizatorul.Am facut ITP-ul la masina, masina a trecut ITP-u` cu felicitari.
Daca nu te deranjeaza acel martor da-i pace, lasa-l acolo.La mine a fost aprins in bord 1 an (adica l-am lasat, i-am dat pace), e un semn comun la grupul vag.
Recomand unul nou!(nu e neaparat sa-l inlocuiesti, dar daca vrei)
Bafta!

| RB26DETT a răspuns:

Motoare de vw, ce sa le faci? de check engine nu scapiwinking
Toata lumea le ridica in slavi dar daca te uti putin dupa parerile nepriceputilor iti dai seama ce se afla cu adevarat sub capota unei masini din VAG oh go on.
cat despre prima intrebare, nu cred ca mai treceai itp-ul adica foarte slabe sansele.
PS: am o cunostinta cu vw crafter ce are check engine de un an si ceva aprins, nu prea il intereseaza de masina ca este masina firmei si motorul da in nas, nu mai trage, ba i se opreste, fa un control, nu lasa check engine-ul aprins prea mult timp, sa nu-ti para rau mai tarziu.