Manitou! Asta vrei sa spui. Bratul e direct influentat de pompa hodropneumatica si semeringurile pistonului. In acelasi timp, daca adaugi prea mult ulei pentru mecanisme pneumatice poti obtine oricand un hydro-lock. (forta slaba in ridicare si manevrare). Verifica linia pistonului (nu cilindrului) sa fie curata si lipsita de ulei. Verifica vacuumul pompei pneumatice ( nu vrei ca niste garnituri/diafragme sa aiba etanseitatea compromisa). Si nu in ultimul rand, verifica ca toti conectorii (furtune pneumatice) sa nu ai ba scurgeri sau infundari. Bafta!
De ce cupa merge sa o inchida deschida fara sa accelerez
Destabilizarea/inconsistenta compresiei pe un anumit tronson pneumatic, datorat a mai multor disfunctinalitati care trebuie considerate. Incepand cu etanseitati, pompele pneumatice etc. Nu se poate oferi un raspuns clar. Ideal ar fi sa vedem situatia la fata locului. Multa bafta.