Cu penultima masina am facut pene de m-am saturat; avea de fabrica rezerva slim, si se mergea fara probleme cu ea, pana in 80km/h, cum scrie si pe cauciuc. M-am folosit cu succes de ea, intr-adevar cu ceva grija si emotii.
Loganul e o masina usoara, eu zic ca o rezerva slim ii este suficienta.
Un contract de asistență tehnică (gen 9695.ro ) e mai util. Degeaba ai tu roată slim, dacă nu poți deșuruba prezoanele strânse de Dorel cu cheia pneumatică... Dar ăștia vin oriunde ai fi și te rezolvă pe loc.
Pe site-ul 9695 la rubrica Pana de cauciuc, scrie... "9695 va organiza si asigura serviciul de inlocuire a pneului avariat in situatia in care autoturismul este dotat cu roata de rezerva. In situatia in care nu se poate remedia la locul evenimentului rutier, serviciul se transforma in tractare. Costurile interventiei din service-ul auto nu sunt suportate de catre 9695. "
Eu inteleg ca iti fac ei pana daca ai rezerva...nu scrie nimic de vulcanizare mobila.
Am vazut ca sunt niste suporti pentru roata de rezerva care se pot monta pe portabagajul exterior (deasupra).
Așa am și eu butelia, roata de rezervă am depozitat-o acasă, ocupă mult prea mult spațiu din portbagaj( chiar și la o skoda superb), așadar când voi face o pană sun la cea mai apropiată vulcanizare.