Ori masina ta este proasta ori tu mai trebuie sa ie i lectii de șofat contracost, discută cu instructorul tau si vezi ce parere are el si cit te va costa sa te invete.
Smuceste pentru ca accelerezi prea tare inainte de cuplarea ambreajului. Nu functioneaza la tine sincronizarea dintre acceleratie si ambreaj, adica intre a accelera si a da drumul la ambreaj. Dar sa stii ca nu este de mirare, deoarece 6 sedinte este putin pentru a face totul perfect.
Daca ai acces la vreo masina, poti sa faci un pic de antrenament in manevrarea pedalelor in curte sau in afara drumurilor publice.
Deci sa inteleg ca trebuie sa accelerez usor doar in momentul in care am ridicat ambreiajul in punctul de lucru dupa sa incep sa ridic mai usor ambreiajul? Ordinea corecta find iau piciorul de pe accelratie calc ambreiajul cuplet in treapta de viteza ridic mai repede pana in punctul de lucru dupa incep sa accelerez dar deja de aici incep sa rodc ambreiajul mai incet?
Acceleratie*, complet*, introduc in treapta de viteza*
In mare parte smucesc decat cand sunt aproape de punctul de lucru sau in punctul de lucru nu dupa aceea
Picioarele trebuie sa fie pe cele doua pedale: ambreaj si accelerarie. Pe ambreaj apesi, pe acceleratie nu. Schimbi viteza si dai drumul la ambreaj in timp ce accelerezi. Totul depinde unde prinde ambreajul. Acolo accelerezi doar putin mai mult, sa nu moara motorul.
Deci vreau sa schimb din 1 in 2 sau din 2 in 3. Iau piciorul de pe acceleratie calc ambreiajul schimb viteza dupa ridic ambreiajul pana unde prinde si din acel moment incep sa accelerez usor in timp ce ridic ambreiajul usor?
Da. Si nu te impacienta: pana termini scoala o sa inveti sa faci acest lucru.