| Olindor a întrebat:

Salutare, florin vă cere un sfat
Folosesc de peste 10 ani ulei de motor marca Motul
De câțiva ani am luat și e made in Belgia Franța sau Italia
Momentan am găsit la autoeco chipurile la ofertă 5 litrii de 5w40 x-cess la prețul de 150 lei
Am luat 2 bidoane pentru mașina mea și pentru a soției
Mi se pare super ieftin
Ca și comparație liqui moly, castrol, ravenol…… în fine, uleiuri premium sunt în jur de 200 sau mai mult
La 150 lei bidon de 5l găsesc drivemax, gm, mannol

In fine, întrebarea mea este, ulei premium la preț de ulei low cost?
Prea bine să fie adevărat
Voi ce părere aveți?
Vreau să trec la liqui moly, mai exact molygen 5w40

6 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

"5 litrii de 5w40 x-cess la prețul de 150 lei... Prea bine să fie adevărat Voi ce părere aveți? "

prețul pe care-l invoci e doar CORECT nu prea mic. Pentru comparație:

https://www.emag.ro/......D66NX93BM/

| Olindor explică (pentru sierra1):

Referință dată este pentru 5w30 x-clean+
Asta e mai scump

| sierra1 a răspuns (pentru Olindor):

Tot aia e!

| Diana4you97 a răspuns:

Prețul mic ar trebui să vă de-a de bănuit. Totuși, testați și vedeți dacă se simt diferențe.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Da, sunt tot mai dese promotiile la uleiuri.
Eu iau de ceva timp Ravenol din promotiile Emag, in jur de 200 de lei, in timp ce la piese auto sare de 300 de lei.
Iar masina se comporta la fel ca si cu ala scump, din magazin. Am trecut de la regenerari dese (400km) la regenerari lunare, pe la 1000-1500km, in masina veche de 20 de ani si peste 300. 000km.
Nici galeria si egr-ul nu le mai curat. Totul din ulei. Inainte aveam ulei GM, o panarama, la fel ca si Formula Ford si probabil numele alea ieftine pe care le-ai pomenit tu.
Si Motul pare un ulei bun, dar eu m-am oprit la Ravenol, nu are rest sa incerc altceva, in motorul asta.
In motoarele mai putin pretentioase, bagam Mobil; era ieftin, acum este si el la pret premium, pe buna dreptate. Daca respecti aprobarile cerute de masina ta, Mobil este un ulei "foarte corect", care nu prea se arde, si face motorul silentios.
Dar la capitolul detergenti/filtre DPF, Ravenol este cel mai exigent pe care l-am intalnit. Si ce e interesant, este ca la sfarsit de schimb (10. 000km), cand pun ulei nou, nu este absolut nici o diferenta. Am mers cu el si 14. 000km, la fel se auzea si mergea motorul.
Ce-i drept, il cam mananca motorul, dar nu ma deranjeaza. Ma incadrez in 1L la 10-12. 000km.

| sierra1 a răspuns (pentru Diana4you97):

"Diana4you97: Prețul mic ar trebui să vă de-a de bănuit"

Diana mamă sunt aici două domenii pe care nu le stăpânești de nici o culoare și totuși te dai "sfătuitor"

1 ăla e prețul corect al produsului (pare că nici intrebătorul nu ințelege asta)

2 la "să vă de-a de..." scoate cratima că te faci de baftă