| GregHouse a întrebat:

Salutare!
Vreau sa-mi cumpar o masina SH pe benzina (va fi prima masina), buget 3500-4000E. De o vreme mi-am pus in cap sa-mi iau Logan (am gasit din an 2009-2011, kilometraj sub 75k, motor 1.2 sau 1.4), deoarece e usor de intretinut, piesele sunt (mai) ieftine. De asemenea, am vazut si Sandero (cam aceleasi specificatii).
O vreme ma gandeam la un Astra G (motor 1.6 8v), dar sunt destul de vechi si alergate, iar Astra H in pretul asta nu am gasit decat diesel si kilometraj +150k.
Am mai vazut Ford Focus 2 (1.6 benzina, dar la aproape 150k) si Golf 5 (1.4, tot undeva la 150k).
Voi ce ma sfatuiti, sa aleg Logan/Sandero din ~2010, cu kilometraj sub 75k, sau Focus 2/Golf 5/altceva de prin 2005-2006, cu kilometraj dublu? Va rog sa luati in calcul faptul ca masina va fi condusa preponderent urban (oras aglomerat), ca eu sunt incepator si ca urmaresc sa fie cat mai usor si ieftin de intretinut, daca se poate si consumul sa fie cat de cat ok (in sensul de a nu sari peste 9-10%, fara un sofat agresiv). Exclus masini diesel.
Va multumesc anticipat!

Răspuns Câştigător
| AlexandrulS a răspuns:

Daca ma intrebi pe mine... eu iti recomand un logan sau un sandero dar pe diesel... pentru ca nu sari de un consum de 6-7 ca incepator in oras este si usor de intretinut si piesele sunt ieftine. iar consumul este perfect! Ford nu iti recomand pentru ca te arde rau la piese de schimb nu stiu cum mai este consumul la ford dar este o masina pentru cei care au un venit mediu poate chiar peste. Cea mai buna masina pentru un incepator si un om care are un venit de 2000 de lei pe luna este loganul. Eu il recomand pentru ca l-am avut in primul an de sofat si am fost foarte multumit de el si la consum si piese. Ce iti mai recomand este sa pui masina pe numele unui sofer experimentat fara accidente pentru ca te rupe la buzunar asigurarea! Bafta!

16 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Ce inseamna pentru tine 75k? Ca nu inteleg.

| OldSoul a răspuns: