| ChevyCruze a întrebat:

Salutari la toata lumea. Sunt posesorul unui Chevrolet Cruze, 2, 0 diesel, an 2011, 163 cp, cu aproximativ 155.000 de km. Sa incepem cu inceputul: in urma unui drum de aproximativ 350-370 km, venind catre Timisoara, la viteza de 110 km/h cu cruise controlul activat, masina s-a oprit brusc in mers si cand i-am dat cheie a pornit si a inceput sa faca foarte urat, ca un tractor, de am zis ca se rupe in 2. Am tras pe dreapta cum am putut si am chemat un amic sa vina sa ma tracteze pana la intrare in Timisoara deoarece mi-a fost frica sa o mai pornesc. Am facut apoi o programare la service, iar maine zi am mers cu masina la service pentru a o pune pe tester. In urma testerului au rezultat urmatoarele probleme: injectorul nr 3 s-a dus, iar galeria de admisie este fisurata. Ce e de facut in situatia asta? S-a reconditionez injectorul? Sau sa cumpar unul nou? E marca Delphi din pacatesad. Si oricare din variante as alege in legatura cu injectoarele, injectorul nou/reconditionat nu le va forta pe celelalte injectoare? Ar trebui cumparate toate odata/reconditionate toate? Imi puteti recomanda un site de unde as putea achizitiona injectoare la un pret rezonabil? Cei de la service-ul respectiv mi-au cerut peste 3000 ron/bucata si nu as dori sa platesc atat, mi se pare exagerat. Iar in legatura cu galeria de admisie, o pot suda? Sau pot pune una second hand? Mi-au facut o oferta si la galerie, iar pretul se invarte in jurul a 2000 de ron. Astept sfaturile dumneavoastra. Va multumesc. Cu respect, Denis.

1 răspuns:
| Popescu_Eugen_1964 a răspuns:

Nu poti pune un injector nou langa alea vechi cum nu pui un cal tanar cu unul batran la caruta. Oricum urmeaza sa cada si celelalte. Galeria se sudeaza dar depinde si in ce punct e fisura. Despre preturi nu pot spune dar mecanicii de regula au si surse de injectoare reconditionate cu predarea celor vechi. Daca nu cauta tu.De aia nu am tinut niciodata diesel la casa, te costa injectia cat masina. Sa spui mersi daca nu e obosita si pompa.