Încearcă să fii mai coerent si mai explicit.
Din câte înțeleg ai schimbat injectoarele si probabil setul de etanșare. Dacă ai făcut asta la un service bun, sigur erau defecte injectoarele.
Salut. E posibil să nu se fi curățat bine locul, să nu se fi scos garnitura veche, să nu se fi strâns corect etc.
Nu cunosc istoricul diagnosticarii initiale dar, daca scapa compresie la 3 si 4 si au saibe noi si potrivite motorului respectiv posibil ca trebuie rectificat scaun saiba injector si strans corect.
Nu este nimic grav, dureaza 10 minute costuri minime.
Din ce înțeleg, ai schimbat toate componentele astea (toare, șaibe de foc, garnitură chiuloasă) și inițial erau umede doar primele două, iar acum cu piesele noi scapă și a treia și a patra.
Probabil că problema ține de etansare — fie garnitura chiuloasei nu e montată corect, fie mecanicul nu a curățat bine suprafețele de contact înainte de montaj, sau a folosit garnitura nepotrivită pentru motorul tău.
Cel mai frecvent greșeală e:
Montajul garniturii pe suprafețe necurățate, cu urme de ulei, murdărie sau rugina, care afectează etanșeitatea.
Folosirea unor garnituri de calitate slabă sau incompatibile.
Strângerea inegală sau insuficientă a șuruburilor capului.
Recomandarea mea: să verifici cu mecanicul dacă a făcut o verificare a suprafețelor, dacă a folosit garnitura potrivită și dacă a respectat cuplurile de strângere prescrise. Dacă e scurgere după schimbare, clar ceva nu a fost făcut perfect.