| andreea567890123 a întrebat:

La farmacie se face mai mult chimia organică sau anorganica? Pe care ar trebui să o stiu mai bine?

3 răspunsuri:
| SOLYXD a răspuns:

Cel mai bine ar fi sa te bazezi pe ambele, cine stie ce se poate intampla in viitor

| WhiteLife a răspuns:

Ambele se fac in egală măsură, dar învăța mai mult materia din care vrei sa dai admitere. Sunt studenta in anul 3 la Farmacie și în primul an am făcut 2 semestre de anorganica, in al doilea 2 semestre de organica (și numărul de credite era același, daca țin bine minte), deci se fac in egală măsură. După aceea sunt mai multe tipuri de chimii care îmbină cunoștințe din ambele domenii. Te ajuta foarte mult daca ai cunoștințele de baza. Eu am învățat organica pentru admitere și în primul an mi-a fost foarte greu sa iau anorganica de la 0 (la fel s-a întâmplat în anul 2 cu cei care au intrat pe anorganica), dar se poate. Mai ales că acum este timp liber, te sfătuiesc să te apuci de învățat și nu uita sa citești și puțină biologie. Mult succes! happy

| Donsavas a răspuns:

La farmacie înveți mai multa chimie decât la medicină generala/veterinara si se invata multa chimie organica, bineînțeles.

Întrebări similare