anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am dat papucii unui băiat pentru că nu are bani, nu e citit și nu pot ieși cu el în lume fără să mă simt că fac voluntariat. Dar mă simțeam totuși bine lângă el… eram relaxată, mă făcea să râd și uneori chiar îmi părea rău. Sunt eu superficială sau doar realistă?
Nu era acel foc care să mă facă să vreau mai mult. Deși era amuzant și dulce, simțeam că mă plafonez lângă el. Sunt studentă la psihologie, studiez filosofia acasă și sunt fana lui Freud — cumva, nu pot să stau lângă cineva care n-are curiozitate, ambiție, sau un plan clar.
Da, îmi plac bărbații cu bani. Nu pentru shopping, ci pentru că de cele mai multe ori banii vin cu disciplină, inteligență și putere de decizie. Genul de bărbat care e un partener, nu o responsabilitate.
Problema e că… uneori îmi vine să-l sun înapoi. Mă gândesc: e ceva greșit în a vrea stabilitate, validare și compatibilitate intelectuală? Sau sunt doar sinceră într-o lume în care majoritatea preferă să mintă frumos?

32 răspunsuri:
| wildthing a răspuns:

Dar un barbat cu bani de ce te-ar dori pe tine? Ce aduci tu pe masa? Faptul ca te dai cultivata si te revendici a fi "fana lui Freud", brusc nu mai valoreaza nimic atunci cand barbatul cu bani afla ca iti plac barbatii cu bani.winking
Pe de alta parte, nu mi se pare deloc potrivit ca o femeie cu studii superioare sa iasa cu unul care are 8 clase, oricat de "amuzant si dulce" ar fi el. Cei doi fac parte din lumi diferite.

| Anonima1777llaja a răspuns (pentru wildthing):

Nu am iesit niciodata cu acest gen de barbati, e prima oara cand se intampla, cand m-a abordat in viata reala, nu mi-am dat seama din prima ca nu are facultate, apoi, dupa sfaturile mamei, care zicea ca sunt superficiala, am zis sa il cunosc, totusi poate ceva, ceva, este acolo… si in final, am decis ca nu e ce trebuie.

| wildthing a răspuns (pentru Anonima1777llaja):

Dar asta nu doar ca nu are facultate, el nu are nici macar liceul...s-a oprit la 8 clase.