Nu, fidelitatea mea e o celebrare a hranirii instinctelor fără vinovatie si fără anxietate, nu e o închisoare, e un castel al siguraneti si protectiei pentru copiii noștri.
Este un instinct bre de reproducere,dar omul are auto control, sunt medicamente care opresc asta, de exemplu serlift care îl iau îmi taie orice chef de sex, simt atracție dar nu încât sa vreau, eu îți recomand sa te cunoști pe tine mai bine
Nu este foame, biologic vorbind, putem spune ca suntem fortati sa ne reproducem datorita activarii unor hormoni. Nu s-a construit omul in jurul moralitatii, a legilor si a unei istorii ci pur si simplu noi am evoluat si le-am luat in considerare pentru a putea supravietuii.
Iubirea nu exista, nu exista bine sau rau general, ci doar obiectiv, "cand furi este rau pentru ca nu este bunul tau si era proprietarea sa", concept creat de om, insa in realitate faci lucruri ce te ajuta sa supravietuiesti, nu sa coexisti cu alti indivizi ce iti ameninta existenta.
Acum cu subiectul tau, nu toate lucrurile morale ce le invatam de mici raman si dupa ce incepem sa ajungem in "randurile" oamenilor mari. Realizam ca povestile cu 'Romeo si Julieta', 'Titanic' si cavaleri ce salveaza o printesa nu sunt tocmai reale, ci idealuri. Tot ce am crezut in tinerete era o minciuna ce la maturitate nu se realizeaza, iar acum intrebarea este, de ce? Pentru ca in acele povesti nu se specifica un detaliu, personajul in sine. Cum a ajuns "printesa" intr-un mediu ordonat de alte persoane incat sa existe necesitatea aparitiei unui "cavaler"? De ce vine cineva sa o salveze?
Pe scurt, cand vedem dupa o varsta ca "iubirea" ce o stim majoritatea este complicata, neinteleasa si de multe ori cineva iubeste primul / prima, iar celalalt/cealalt doar accepta fara sa insemne nimic, atunci ne rezumam la placere, in amintirea celor ce nu mai ne sunt alaturi.
Pe langa toate astea, libertatea garantata de democratie ne favorizeaza sa facem din "pacatele" morale, drepturi personale.